A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Focus (1998-2004)

Focus Trend 1.6i 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Életem első autója

Szöveges ítélet

Colin McRae és a Focus WRC. Életem első rallyélménye (TV-ből), ami megragadt bennem. Ekkor fogalmazódott meg bennem: nekem egy FOCUS kell!!! Így is lett. Egy magánszemélytől vettem 87000km-el, eletem első autója volt. Egy Ford Focus Trend 1.6i, sportfutóművel. (Az ST170 lett volna az igazi, csak arra nem volt pénzem)
Nagyon jó állatotban volt, sehol semmi sérülés, motorikusan betonbiztos, a belseje is patent. Az 1.6-os motor semmi meglepetést nem okozott, ment ahogy ez egy 1.6-os motortól elvárható, tartotta a stabil 8literes átlagfogyasztást is. Viszont a futóműve! Az egyszerűen fantasztikus, pedig semmi ESP és tsai kütyü sem volt benne "csak" egy ABS. Meg egy jó Bridgestone 195/60-as 15-ös gumi...:) A Mátrában/Bakonyban/stb élvezet volt vele autózni. Nagyon szerettem, az autó egyszerű volt, mint egy faék, az 1.6-os motorral ki lehet menni sztem a világból, akkor sem lesz semmi baja. Mivel előtte GTI Golfokat hajtottam (köszi Apu:)) és kellett az erő (hozzá voltam szokva), ezért fájó szívvel, de eladtam. Egy erősebb Focus II-est szívesen vettem volna, ha tetszene. De nem tetszik. Sztem visszalépés. És nem csak szerintem, hanem sok olyan ismerősöm szerint is, akik Focus I után II-re váltottak. Ha a Ford kicsit másolná az Opelt (Astra Classic még most is kapható újonnan), meg lenne döbbenve, hogy mennyi Focus I-et tudna értékesíteni még most is! És még valami. A Gyertya+Gyújtótrafó fiaskót leszámítva (lásd hibalista), az autó olajon és benzinen kívül, mást nem kért! Tehát, ha azt kérdezik, hogy mennyire megbízható a Focus, azt mondom, hogy NAGYONNAGYON!:)

Hibalista

- 1db gyujtótrafó, ami a teljesen szétégett gyári gyertyák miatt halálozott el, holott a szervízkönyvben benne volt 2szer is a gyertyacsere, ráadásul 80e-nél volt elvileg a második. "Köszönet" érte a kecskeméti Ford Hoványnak, legalább is az ő pecsétük volt a szervizkönyben...:( Gyújtótrafó kicserél, a legjobb fajta Denso gyertya beletesz, majd plusz 100000km után lehet cserélni:)

Ide hordtam szervizbe

Kecskeméti Hoványnál nálam az autó nem járt, de gyertya miatt kapnak egy 1-est.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Egy veszprémi jóbarátom végezte a trafócserét, szerzett gyertyákat, elintézett mindent, a 100000-res nagyszervizt is megcsinálta, amit kellett cserélt, mindent elintézett. Nagy dolgok nem voltak, izzócserék, fékbetétcsere, olajcsere, semmi extra. A műszakit is intézte, friss műszakival adtam el a kocsit. Ezúttal is köszönöm Neked Csomi!:)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 87000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? BuszMetroWillamos...:) Következő autója? Seat Leon FR
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Focus 1998 (2003 - 2004)

További ítéletek (440 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)