Harmatgyenge cipősdoboz
Szöveges ítélet
Erre mondják, hogy "lájtos". De nagyon! Az 50 ló semmire nem elég. Ha ment előttem az IFA 60 km/h-al akkor követhettem a végtelenségig, mert előzésbe csak jelentős előnnyel mertem kezdeni. A fék még a kis kasznit sem fogja meg kellő vehemenciával, pedig fel lett újítva. Sebváltó pontatlan, a hátramenethez duplakuplung kellett mindig, különben recsegett. Fényszórók erőtlenek, még reflektorral is. A fokozott olajzabálás egyébként több hasonló típusnál is előfordult az ismerősök között, a szerelőm szerint azért mert a gyári olaj nagyon híg és nyáron "megég", nincs elég kenése. A germánok meg ugye csak-csak márkaszervízbe hordják és ez is kintről került be, így valszeg végig gyári olajat kapott. A központizár beszerelése egy rémálom mert az univerzális központizárat úgy kell belefaragni. Aztán egy szép nyári napon lenullázta egy majom aki a záróvonalon előzött és belénk csapódott szemből.
Hibalista
- Olajat ette= felső csapágysor, gyűrűk, szelepszár szimering Csere, utána megszűnt 50.000Ft
- Hátsó lengéscsillapítók 10.000Ft/db
- Két hátsó ív rohadt. Javítás 30.000Ft
- Féktárcsák meggörbültek, cserélni kellett.
- Injektorban valami kütyü időnként leragad és se kép se hang, de ez a benzinhez tölthető injektortisztító adalékkal orvosolható, kb. 5-6 tankolásonként.
Ide hordtam szervizbe
Fiatal szaki akinek a vérében van (osztálytársam volt 8 évig). Soha nem ver át és tudja a dolgát.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Samara | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |