A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Fiesta (1976-1989)

Fiesta XR2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Farkas báránybőrben

Szöveges ítélet

Ez volt az első saját autóm. Imádtam; sokáig gondolkodtam, hogy eladjam-e. Nagyon olcsón és jó állapotban vettem meg; szerencsére megmaradt gyári állapotban, semmi teszkós tuning nem került rá.
Pár kopóalkatrészt cserélni kellett rajta a vásárlás után, és be kellett rendesen állítani mert előtte egy autószerelő tulajdonában volt; így sokat fogyasztott, füstölt, nehezen indult hidegen stb-stb...
Az alkatrészek vicc összegben vannak hozzá, egyedül néhány spéci XR2 alkatrész nehéz találni.
1X hagyott cserben; szétment a gyujtásjeladó, túltöltött a generátor.
Kisautóhoz képest eléggé kényelmes, és van benne hely rendesen. Az első sportülések ülések hihetetlen kényelmesek!
Nagyon jó fék, futómű igaz a városban használhatatlan olyan mint egy gokart.
A motor, váltó, kuplung szerintem örök életű az autóban; igaz 5-6000 ként olaj + szűrő + légszűrő csere volt; hidegen melegítés és max 1500-ig pörgetés.
855Kg/97Le; nagyon jó karakterisztikája volt, szinte az alapjárattól húzott egyenletesen minden fokozatban; és igazi büntetőautó volt, főleg 1.0 felirattal a hátulján. Sok városi és országúti meccset vívtam vele; mert ugye az öreg autó lassan megy. Pedig nem.
0-100 10 sec körül, óra szerint 185 a max; de a pályán az utazó simán 160.
A fogyasztás nagyon változatos volt; megvétel után 8.7-14L között; de miután be lett rendesen állítva; országút+pálya 7.5, városban büntetve 11L; átlagban 9 körül.
Kiváncsi lennék, hogy a mai Fordok ilyen patent és masszív autók, mint ez volt; szerintem a nyomába sem érnek!
Eladtam; szerencsére jó kezekbe került.
Versenyautó lett belőle. Került bele Bilstein futómű; Escort speer-es váltó, Weber dubla fekvő karbi, 60-as kipuff rendszer, 12"-os Slick gumik + felnik.

Hibalista

- Generátor, termosztát, gyujtásjeladó, 2 garnitúra gumi, 1 db alufelni, motorháztető, kipufogórendszer rendszeresen (leér a fekvőrendörön), lengéscsillapító, kerékcsapágyak, fékbetétek.

Ide hordtam szervizbe

Egyszer sajnos, de soha többé!!
Nagyon negatív véleménnyel vagyok az autószerelőkről, inkább nem írom le.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Porsche 944
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Fiesta 1976

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)