Farkas báránybőrben
Szöveges ítélet
Ez volt az első saját autóm. Imádtam; sokáig gondolkodtam, hogy eladjam-e. Nagyon olcsón és jó állapotban vettem meg; szerencsére megmaradt gyári állapotban, semmi teszkós tuning nem került rá.
Pár kopóalkatrészt cserélni kellett rajta a vásárlás után, és be kellett rendesen állítani mert előtte egy autószerelő tulajdonában volt; így sokat fogyasztott, füstölt, nehezen indult hidegen stb-stb...
Az alkatrészek vicc összegben vannak hozzá, egyedül néhány spéci XR2 alkatrész nehéz találni.
1X hagyott cserben; szétment a gyujtásjeladó, túltöltött a generátor.
Kisautóhoz képest eléggé kényelmes, és van benne hely rendesen. Az első sportülések ülések hihetetlen kényelmesek!
Nagyon jó fék, futómű igaz a városban használhatatlan olyan mint egy gokart.
A motor, váltó, kuplung szerintem örök életű az autóban; igaz 5-6000 ként olaj + szűrő + légszűrő csere volt; hidegen melegítés és max 1500-ig pörgetés.
855Kg/97Le; nagyon jó karakterisztikája volt, szinte az alapjárattól húzott egyenletesen minden fokozatban; és igazi büntetőautó volt, főleg 1.0 felirattal a hátulján. Sok városi és országúti meccset vívtam vele; mert ugye az öreg autó lassan megy. Pedig nem.
0-100 10 sec körül, óra szerint 185 a max; de a pályán az utazó simán 160.
A fogyasztás nagyon változatos volt; megvétel után 8.7-14L között; de miután be lett rendesen állítva; országút+pálya 7.5, városban büntetve 11L; átlagban 9 körül.
Kiváncsi lennék, hogy a mai Fordok ilyen patent és masszív autók, mint ez volt; szerintem a nyomába sem érnek!
Eladtam; szerencsére jó kezekbe került.
Versenyautó lett belőle. Került bele Bilstein futómű; Escort speer-es váltó, Weber dubla fekvő karbi, 60-as kipuff rendszer, 12"-os Slick gumik + felnik.
Hibalista
- Generátor, termosztát, gyujtásjeladó, 2 garnitúra gumi, 1 db alufelni, motorháztető, kipufogórendszer rendszeresen (leér a fekvőrendörön), lengéscsillapító, kerékcsapágyak, fékbetétek.
Ide hordtam szervizbe
Egyszer sajnos, de soha többé!!
Nagyon negatív véleménnyel vagyok az autószerelőkről, inkább nem írom le.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Porsche 944 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |