Az els?,hosszú szerelem.....
Szöveges ítélet
Még mindig velem van.Imádom.Szerelem.Nem mondom hogy nincsenek hibái,de Winkler Robisan szólva: szerethet? autó.Van feelingje,már akit megérint.Engem igen.Nem lehet állítani a kormányt se le-se fel,az ülésekre ugyanez igaz.De nem hiányolom.Nagyon jól eltalált a kormány-pedál távolság.Nem nagy autó,de egyáltalán nem kényelmetlen.tegyük hozzá én is 170vagyok csak.cm-ben.Hosszra.De nevel?apám 185 és 110kg és hátul is elfért:)) a csomagtartó kb 400liter,egy ekkora autóban tök rendben van.A mélyláda mellé is még fér b?ven.Volt hogy ládástúl mentünk balatonra egy hétre és elfértünk:)
Kalaszikus vonalak,arányok,izgalmas élek,sárvéd?ívek,normális m?szerfal,ami ugyan kopogós,de még mindig egyben,repedések nélkül teljesít szolgálatott és szerintem egészen jó mintázata van.Nincs modern technika,régi oldaltvezérelt,felülszelepelt vasmotor a 70es évekb?l.Lötyög? váltó üres és akárhanyadik fokozatban,de már néztem,hogy a cromaxnál lehet kapni kulisszát újat,kb 2500-2500az alsó fels? is.Talán az segítene.Hal gyújtás,vákumos egytorkú motocraft porlasztó,kézi szivató.elöl tárcsa-hátul dobfék.Elöl érdemes a szimpla tárcsa helyett XR3 bels? h?tés?t alkalmazni(árak fent),ebben az esetben a féknyerget is ki kell cserélni,bontva volt darabja(normális állapotú)3e pénz.A betét azonos.Sokat javít a fékhatáson.Nem agyonpörget?s a motorja amúgy,inkább nyomatékos(1.3hoz mérten),de ha felpörög a tömeg,akkor még egy "fél óráig" úgy marad.Hiába,lendkerekes:)))
Sokat költöttem rá.Körbe lakat,új fény(többek között a törés miatt),váltót is cseréltem,motort is generáloztam,b?rülésem lett,sportkormányom,gyári xr3 felnim,de ezek opciósak.Ha nem nyúlok hozzá a lakatoláson és egy két apróságon kívül,akkor is menne,mert iszonyú igénytelen állatfaj...csak hát a szerelem.
Hibalista
- Elkopott a kuplung...nem csoda,hiszen 5szegmenses km számlálójából nem derült ki,mennyi az annyi,1es 2es netán 3as van-e elötte.kb10es volt jobb tipusú kuplungtárcsa,kiemel? csapágy 5000 a jobbikból,szint.Ford váltóolaj litere 2000,valamivel több mint 3lityó köll.Egyszer eltörött a kuplung pedálnál a bowdwn feszít?,me´ m?anyag ez a remek szerkezet,de ez is csak másnap derült ki,nem hagyott ott,csak túl könny?vé vált a kuplung,árára már nem emlékszem,de nem volt horribilis.Egyszer megadta magát a hal jeladó,akkor kénytelen voltam segítséget kérni,azt hiszem végül 3ezerért talán vettem egy komplett elosztót,jeladóval,csonkal,fedéllel bontottan.Amúgy a fedél kb1300forint újonan.Féktárcsa garnitúra(csak elöl van ugye..)7200a szimpla-10e a h?tött(mégegyszer párban!!), a betét garnitúra 3700pénz.Volt törésem is sajnos,de egy fehér indexbúra 1500(új)fényszóró(jobb a bontott gyári)6000,els? lökös új 13e,de bontva is kb 9t?l..hátsó lámpa bontva gyári 3e.Egy váltó bontva 35e.
Ide hordtam szervizbe
mindig barátokkal,ismer?sökkel oldottuk meg a dolgot.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 54000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fordnál maradok úgy érzem.Focus? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
