A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Capri (1978-1987)

Capri 2.0 S V6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ha nincs baratnőd, végy egy Caprit!

Szöveges ítélet

Hat, annyit szereltem ezt a kocsit, hogy mire elkeszultem vele, azt mondtam: eladom, elegem van belole. Csak aztan elkovettem azt a "hibat", hogy mentem vele egy kort autopalyan. Hat igen, az olyan elmeny volt, hogy azt mondtam: hulye leszek eladni. A motor ugyan nem a legerosebb, de 170-180-ig teljesen OK. A futomu valami perverz modon stabil - meg ilyen nagy sebessegnel is. Gyorsulasa ugyan nem a legjobb, igy nem kell versenyezni a pirosnal a suzukikkal. Az elso emelkedonel ugyis letolod oket, vagy ha nem, hat a palyan fogy el hamarabb a levegojuk:-))).
Annyit kell vigyazni, hogy a fara hajlamos a kitoresre (hatso kerek hajtas, suly keves van rajta), de megszokja az ember hamar, utana mar nincs vele gond (es nem produkalja olyan durvan, mint a hatso kerekes BMW-k). Bar a Caprisok alapvetoen nem hasznaljak telen a gepet, azert lehet vele akkor is kozlekedni. Csomagtartoba kell egy kis suly (min. 1 zsak cement), es erdemes vekonyabb teligumikat (pl. 175) felrakni. A hatso kerekhajtason kivul a szervo nelkuli kormanyhoz kell egy picit tobb ero, mint manapsag megszokott, illetve a fekre kell nagyobb erovel taposni, mint a mai kocsik eseteben. A fekhatassal nincsen gond, csak a kis szervo miatt kell tobb izomero hozza. Mindezekkel egyutt is egy konnyen vezetheto, baratsagos kocsi.
A valto csak 4-es, elbirna egy 5-ost. 4-es váltóval odalépve neki 12-13 liter között fogyaszt. Sajnos hogy mi a minimum fogyasztás, arról nem tudok beszelni, mert ritkan hasznalom, eppen ezert nem allom meg, hogy ne lepjek oda neki...
A hangja is valami gyonyoru...
A kasztni kivulrol gyonyoru - nem mondom, hogy a legszebb formaterv a vilagon, de mondenkeppen top 10-es. Kiegyensulyozott, aranyos, lenduletes de ugyanakkor szep is. Ez nem Manta, amire spojler kell, hogy kinezzen valahogy - ez mar gyarilag gyonyoru.
Kenyelem: a kocsi bar 5 szemelyre van papirozva, gyakorlatilag 2+2 szemelyes. Hatul elsosorban a labter szuk. Elso ulesek (nekem gyari Recaro van benne) teljesen korrektek, egyetlen gond, hogy meg az atlagos magassagomhoz is teljesen hatra kell tolni (182 cm vagyok). A masik gond alacsony embereknel johet ki: baratnom 1.60, es neki bizony mar parna kell, hogy az alacsony ulespoziciobol kilasson... A muszerfalon 6 kulonbozo ora van, valoban minden infot megtalal az ember. Sajnos a 3 kullos kormanykerek alaphelyzetben kitakar nehany kerek muszert (pl. vizhofokmero), es ez gazos, ha menetkozben akarjuk megnezni. A kocsi jol felszerelt (kulonosen, ha 28 eves korahoz viszonyitjuk): hatso ablakfűtés/mosás/törlés, elől zárható kesztyűtartó világítással, a műszerfal megvilágítás fényereje is szabályozható, stb.
A csomagtartó alaphelyzetben nem túl nagy (igaz, a suzukikat azert ubereli), de ha ledöntjük a hátsó üléseket (osztottan dönthető), akkor egy 150 cm hosszú sík rakteret kapunk.
Annak is ajanlhato, aki szeret otthon butykolni: egyszeruen, konnyen javithato, raadasul az alkatreszek nagy resze olcson beszerezheto barmelyik alkatresz kereskedesben (az alkatreszek 99 %-a kompatibilis a ford egyeb modelljeivel (taunus, sierra, granada, etc).
Ja, es ezt a kocsit tenyleg megnezik:-)
Szummazat: kurva jo gep.

Hibalista

- Lepukkant allapotban vettem 2002-ben, amit azota kicsereltem, az meg nem romlott el, es uj hibat sem produkalt.

Ide hordtam szervizbe

Delta Mark, Bosch szerviz, Szazhalombatta. Pontosak, korrektek, tartjak a megbeszelt arat/hataridot.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Kadett 1.5 TDi, 1989 Következő autója? még egy caprit, erősebb motorral
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Capri 1978

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)