A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Capri (1968-1974)

Capri 1600 XL 

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

Arany egyes Capri

Szöveges ítélet

Imádom, gyermekkori álmom megvalósulása. Gyönyörű formavilág, csodás ívekkel, vonalakkal.

Az első ülések ülőlapjai kicsit kemények, de nincs oldaltartás. A hátsó ülések hihetetlenül kényelmesek, kényeztetik az utasokat, cserébe nincs biztonsági öv. Téli üzemben a kabin fűtése kiváló, 0°C-ban is utaztam nyitott tetőablakkal.

A régi 1600ccm-es sornégyes 66 LE-vel a mai városi forgalomban még éppen elég, fel lehet venni vele a ritmust. Hegymenetben viszont kevés, elfogy az erő, de legalább ordít a motor. És a szélzaj is nagy. Annyira, hogy városon kívül beszélgetni az utastársakkal csak kiabálva lehet, rádiózni meg teljesen értelmetlen. 60kmph alatt viszont meglepően csendes minden. Mai technikákhoz képest sokat fogyaszt. De teljesen őszinte.

Igazi autó - acéllemezből. Elektronika csak a gyújtás és a világítás és a rádió van benne. Műanyag is alig: kb csak a kormánykerék, a váltógomb, a kapaszkodók, a tükörház, és a kapcsolók. Extrákat ne is keressen senki. Puritán. Nincs klíma, nincs központi zár, nincs elektromos ablak, nincs szervókormány, nincs légzsák, stb. De élmény vezetni. Az alkatrészellátás nehézkes, de egy kistáskányi szerszámmal javítható.

Imádható öreguras sport-kupé, kis csomagtartóval, kis benzintartállyal. Viszonylag kevés van belőle, leginkább csak veterán vagy típus-találkozókon látni. Sokan megfordulnak utána :)

Hibalista

- A több mint 40 éves autó itt-ott nyilván rozsdásodik. Első padlólemez hamar kirohad, sokszor belülről! Küszöb, sárvédőívek, stb. nincs olyan elem, amit ne kellett volna hegeszteni, fényezni. Összes tömítés (szelepfedél, olajteknő, differenciálmű, váltóház, stb) eleresztett, mindenhonnan folyt az olaj. A szokásos kopó alkatrészek kopnak. Futómű: hátsókerék hajtás, nyuszögő laprugók. A motor ismeretlen (nagy) futásteljesítmény után kompresszió-problémás, gyorsításkor kifüstöli a kéket, csipegeti az olajat. A műbőr üléshuzat, a műszerfalkáva a naptól kikeményedik, szétreped, kiszakad.

Ide hordtam szervizbe

Bosch-Car, és Marso

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

jómagam

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1970
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 247000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Focus 2004 1,8tdci (most is használom!) Következő autója? még nem tudom, de valószínűleg valami Ford.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Capri 1968

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)