A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Uno (1983)

Uno 1.0 Ungeria 

Az ítélet értékelése
3,2(5 db)

Kutyás Olasz

Szöveges ítélet

Első autó. Jól megvoltunk mi autó nélkül. Aztán mikor meglett a harmadik kutya egyre zihásabb lett összeszervezni a mozgást a kutyás barátokkal. Na jó. Kell egy kutyás autó.

Asszonynak. Alfát szeretett volna a drága. Lebeszéltük. Azzal sok a gond. Találtuk ezt a helyes kis jószágot. Üléssor teljesen feldönthető pont 3 kutyányi puttony így. nem rohad sehol pöcc röff nem volt ropira törve. Kipufogó végdob cserés illetve nem kapcsol a ventilátor. Ennyi baja volt. Értelmes áron adták kicsit kell rá költeni elhoztuk. Nem lett Alfa, Uncsika nevet nyerte el kissé lefitymálóan. Uncsi? Nesztek!!

Porzott a tank irány tankolni. Ünneplőben kis lelkünk ne sajnáljuk tőle, teleraktuk.

Kifordulunk a kútról 100 méteren belül megfulladt. Melegen ohne alapjárat. Gondoltunk mi vadakat mindenről s mindekiről, főleg hogy az előző napi megtekintés és próba alatt semmi ilyesmi nem volt. Félretankoltunk? Nem nem 95öst kapott, blokk is igazolta.

Lehűlve indult, de továbbra sem ragaszkodott az alapjárathoz... Sofőrcsere, rutinosabb lábbal alapjáratot donorkodva haza. Másnap irány szervíz átnézés meg ugye miez...

Itt jöttek elő apróságok. Bal gömbfej lengőkarostul csere. Motortartó bakok az enyészeté... végdob amit tudtunk is csere. Alapjárat állítómotorra gyanakodtak. Kicserélés. Mentek vele jó elhozható. Elhoztuk hazáig bemelegedett és kezdődött ujra. Nem ragaszkodott az alapjárathoz a továbbiakban... Hazafele egyszer csak elmulott a tompított visszajelző. Gyanakodva sétáltam hátra, nem alaptalan rosszindulattal, Nem égett a bal helyzetjelző. Szolidarított vele a műszerfal világítás is. Tippelhető volt a sebesség esténként...

Vissza. Keres tovább gyujtáselosztó. Csere mostmár jó.

Bejőve a hideg, csak kéne az a fűtés, párásodás ellen is jó ha van szellőzés... Jön a jó hír. Mélyen van a fűtésbox. le kell bontani a műszerfal felől az autót... Hogy az olasz anyádat...

Visszakaptuk. Minden megy. Fűtést ugyan nem könnyű facsarni belőle, gondolom a 46 ló nem izzik oly hevesen... 2 napon belül megint elment egy helyzetjelző.

Ez az első egy hónap. Lesz ez még viccessebb is gyanítom :D

Hibalista

- Bal gömbfej - motortartó bakok - fűtőventilátor - random izzókiégések - kipufogórohadás - gyújtáselosztó - - Alkatrészárak szerencsére nem elszálltak.

Ide hordtam szervizbe

Tímár Motors.Nincs panasz. Amit mondtak megcsinálták, ami nem sikerült elsőre azon dolgoztak tovább. Ajánlott.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 116000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Uno 1983

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)