A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Uno (1983)

Uno 1.0 Fire 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A hibátlan kisautó

Szöveges ítélet

Kevesebb, mint 1 éve vettem 130.000 Ft-ért, 215.000 km-rel. Egy kis fogyasztású, alacsony fenntartási költségű, olcsó autót szerettem volna, emellett döntöttem, és egyáltalán nem bántam meg. Kevesebb, mint 1 év alatt 14.000 kilométert tettem bele, megjárta az osztrák és az olasz Alpokat, kihozott Hollandiába (ahol jelenleg dolgozok), és soha, semmilyen körülmények között nem hagyott ott, ráadásul mindig pöccre indult (hóban, fagyban, gatyarohasztó melegben; hosszabb, 1 hónapos állás után is). 186-cm vagyok, de kényelmesen elférek benne, az ülések is nagyon kényelmesek, még 1.000 kilométer után is. Hosszútávon a 90-100 km/h-át szereti, így nem is eszik sokat. Két személlyel 4,5 l/100km bőven elég neki. Városban sajnos nem igazán jól fogyaszt az 1000 cm3-es motorjához képest. Használtam pizzafutárként, de úgy is, ha nem hajtottam szét, még akkor is 7 litert megevett. Autópályán sem érdemes 100-110 km/h fölé menni, mert nagyon megugrik a fogyasztás. Volt, hogy 130 km/h-val mentem vele hosszú távon, de úgy 7-7,5 liter körül alakult a fogyasztás, plusz a kis motornak sem tesz valami jót. A vége viszont meglepett, 150 km/h-t sikerült egy hosszú egyenesben, autópályán elérnem, viszont ott már nagyon remegett a kormány. :) Nem neki való ez a tempó! :) De nem is száguldásra találták ki, csak hát fiatal vagyok, le kellett tesztelnem... :) Az egyetlen hibája az autónak, hogy a motor ereszti az olajat a hengerfejnél. 1.000-1.500 kilométerenként kell bele egy literes flakonnal. De az autószerelő is megmondta, hogy ez az olasz ezres motoroknál típushiba, és, ha ki is cseréli a tömítést, egy hónapon belül megint ereszteni fog. Így is lett! De ez engem nem zavar, mivel amúgy hibátlan az autó. Nagyon egyszerű konstrukció, egyszerűen nincsen benne, ami elromoljon, csak benzin meg olaj kell bele, és életed végéig szolgál, ha úgy akarod. :) Én is megtartanám még, de mivel 1600 kilométerre vagyok az otthonomtól, így egy kicsit nagyobb kocsira lesz szükségem. Bárkinek tudom ajánlani ezt az autót, aki nem autó versenyezni szeretne, csak szimplán eljutni A-ból B-be, és mindent fillérekből megúszni. Ja, el is felejtettem, a biztosítás is nevetséges 14.000 Ft egy évre! :) Az előző autómhoz képest, ami egy Ford Ka volt, ég és föld a különbség. Az csak 4 hónapig volt meg, mert 2 hetente szervizbe kellett hordani, sorra romlottak el benne a dolgok, azt senkinek sem ajánlom!

Hibalista

- Hengerfej tömítés csere. 5.000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 215000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Ka Következő autója? Peugeot 407 1.6 HDi vagy 406 2.0 HDi vagy Renault Megane 1.5 dci
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Uno 1983

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)