A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Ulysse (2002)

Ulysse 2,2 JTD Emotion Plus 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Családi luxus--olcsón

Szöveges ítélet

Az előző autóm az előző típus 2,1 TD volt lásd ítélet.

Ez sokkal jobban megy, sokkal csendesebb, erősebb,masszívabb (cserébe +0,5 liter) jobban fekszi az utat ( kanyarok +20km/h)
Belül kényelmesebb, a fűtés/szellőzés is jobb (bar újra ciripel a ventilátor mint az elődben), és a klíma nem túl hatékony ebben sem.
A tolóajtók is lágyabban járnak.
Sokkal több praktikusabb tarolórekesz. ( a hűtött -érthetetlen módon- bár a mérete megengedné csak a műanyagosztások nem- csak három max. 0,5 literes palackot dobozt fogad be- egy akár 8 személyes autóban-az enyém 5)
Az elektronika mindent igényt kielégít-- szerencsére-- hibátlanul működött.
CD-s-navi Mo.-ra nem jó sajnos.

Gyerekbarát apróságok: ablakok ajtók egy gombnyomással reteszelhetőek és nyithatóak, mind a 4 ablak automata becsípődésgátlós, akár távirányítóval nyitható (egy nyári napon már 200m-ről a sörkert teraszáról ;-) ---szellőztető funkció-kell is mert 2 nm-es a szélvédő, hátul kis asztalkák a támlákon, külön "gyerekellenőrző"tükör, a két első ülés között szabad a tér -anyuka menetközben is hátra tud menni rendet tenni ami hosszú tárgyak pakolásánál sem rossz a 2,8-m-es munkalapunk még csukott autóban utazott az 5 tagú családdal !!
Tűzőnapban-- rolók fel, ülés hátra döntve, klíma 25 fok és alszanak a gyerek mint a tej.

Amibe rosszabb:
a műanyagok sérülékenyebbek könnyen leesnek törnek. már vettem rögzítő szegecseket pár perces és Ft-os bosszúság utána újra mintha új lenne (a költözés nagyon megviselte őket)
A tologatható ülések szétrágják a műanyagborítást a síneken- ha nem figyelsz és a védőszőnyeg beszorul a mechanikába (középről ki is vettem már-- alatta szép az alumínium is)
Az ülések sokkal nehezebbek lettek -különösen a középső a szerencsétlen öv megoldás miatt-- igaz cserébe jobban hajtogathatóak.
Hosszabb +30cm--cserébe EuroNCAP 5* és szebb is.
Nehezebb belőle kilátni hátra- igaz van tolatóradar- de az sajnos hátul csipog érthetetlen módon nem a rádió hangszóróiba-- így telepakolva- mikor a legjobban kellene bizony fülelni kell.
Az ülések formázottabbak, de az oldaltartó szivacsok letörnek.
Az fogyasztásmerő kicsit fel felé csal, télen viszont mikor sokat megy az előmelegítő ( bűzös füst a kocsi alól :-( ) akkor korrekt.
Max. fogyasztásom télen rövid utakon városban ill. autópályán tartós 160körül 10l. Min. országút 90-110 körülül gurulva 6,5


A cím a használt árára utal, bár német internetes kereskedőknél láttam már új alap 2,0-JTD Itáliát 21 000 euróért.

Okos tippek barkácsötletek és "népítéletek" erre az egyterűcsaládra az egész EU-ból itt http://www.eurovan2.com/

Ajánlom mindenikek aki praktikus (költözéstől a családi kirándulásig, cuccozásig) de mégis személyautós ( nem nagyobb mint egy kombi csak magasabb) már-már felső kategóriás kényelmet- szeretne relatív olcsón.

Update 2008: mégegy költözésen túl :-( újabb műanyagok sérültek )
A nyarat 8 liter alatt 7,7 literrel absolvaltam :-)

Update: 2009 télen is tartottam a 8,0-as átlagot :-)

3 év után 90ekm után eladás netten keresztül 6900 euróért
3 évesen 2006-ban 12800 euróért vettem.


Megérte? Döntsd el!

Hibalista

- 3 kézifékkábel 75k
- 1 a hátsó ABS érzékelőhöz futó kábel elszakadt (csak forrasztás, de hosszú hibakeresés, semmi komplett kábelezés 40-50k-ért)
- 5x H7-s égőcsere, 1x műszerfal égőcsere, 1 aksi,
- Fúvókás ablaktörlőlapátok ( vigyázz a gyári >20k-- de 10-ért van a gyári Valeo kis utánjárással utángyártottnak árulva)
- Kopóelemek (betétek, szűrök, olaj ) a sz.könyv szerinti ritmusban.
- 1x Klímatöltés. 1xGumik.
-
- Update 2008
- jobb oldali első csavarrugó törés 45k
- generátorékszíj görgőkkel 50k
- kontakthiba a biztosítéknál ezért se rádió se fed komp. nem
- működött.
- Additivittöltés 15k
- Érthetetlen akkulemerülések 3x nem indult csak bikázva.
- Hiba nem találtatott autóklub tagként 0.
- Update 2009
- a tavaly cserélt utángyártott ékszíjvezetőgörgő feladta
- csere ezúttal gyári Citroënre 20K
- a Fiatban és a PUG-ban 85 K lett volna az utángyártott --autósziget 35 K volt--érdekes.
- Ablakmosó csövek eltömődés. 5K
-

Ide hordtam szervizbe

Fiat Kaposvár ( Norbi )

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ulysse 2,1 td Következő autója? Hyundai Santa Fe 4x4 2,2 CRDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Ulysse 2002

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)