Hűsítő hófehérke
Szöveges ítélet
először a mérete tetszett h.tágas és h.a mai kocsik többségét is simán veri belső méretekben..125cm a belső szélessége!!! az ajtók közel 90fokban nyílnak!!!nagyon szimpatikus h.a műszerfalon nincsenek kapcsolók mint más márkáknál..minden kapcsolót a kormány mellet levő bajuszkapcsolókhoz építettek be és kivilágítva!!!! ami igen ritka...méghozzá ledekkel...tetszett a motor ereje mint utólag kiderült a ritka klímás változatot sikerült megszereznem...ami némileg még több erőt jelent a mezei változathoz képest....a negatív dolgok h.a karburátorral a klímás volta miatt rengeteg bajom volt mivel külön vákuum rendszer van a klíma működésére ami nagyon bonyolultá teszi a z esetleges javítást...1x voltam kénytelen karburátortalpat cserélni miután vastagságban 2-é nyilt így sajnos komoly mértékben falsot szívott.komoly rossz dolgot nemtudok mondani rá mivel én igyekszem rendszeresen karban tartani mivel nem mai..a villamos csatlakozások ahol kell cserélve vannak a súrlódó alkatrészek kenve...mivel ledtechnikával is foglalkozom így az izzók cserélve lettek 1részt az esetleges kontakhibák elkerülése miatt másrészt közlekedésbiztonság miatt...a ledes megoldások mind a lehető legjobb kivitelben lettek építve figyelembe véve a szabályok adta fényerő és szín előírásokat...minden ledes dolog a gyárival meg1ező vagy jobb kivitelben került beépítésre...
Hibalista
- Mivel sok Tipos kollégától olvastam sokmindent pláne a hibás elekromos dolgoknál,nekem semmi bajom az elektromos részekkel,mivel nem központi injectoros így némileg kevesebb a hibalehetőség de ez csak látszat.gyári klímás kivitel,némi villamos karburátor működtetéssel megspékelve.ami nemvolt jó a hátsó ablakfűtő szál...vezetéktörés a hátsó ajtónál..vezetékcsere 2.5mm2-re és a szellőzés ventilátorának 1-ik csatlakozója kontakhibás lett..talán még az első ablaktörlő vezérlőrelé csatlakozási hibáját említeném de 1 cserével orvosolva lett...komolyabb elektromos vagy villamos hiba nemvolt..ideáig 2 komolyabb hiba volt csak a mechanikus benzinpumpa gumimembránjának átszakadása miatt keletkező motorikus gondok és nemrég az önindító sokadik meghibásodása konkrétan h.valószínűleg belső zárlat alakul ki 1 bizonyos forgórész állásszögnél ami azt eredményezi h.kézzel kellene megforgatni a forgórészt de utána is vagy teker vagy nem...az alkatrész horibilis összeg hozzá...az ac komplett lett cserélve sajnos a régihez nemlehetett kapni javítókészletben gumimembránt ami 1xrűsítette volna a javítást....
Ide hordtam szervizbe
saját szerelő akinek van akinek volt Tipoja így nemvolt ismeretlen a tipus előtte
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 137000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | uno 70 SX | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |