A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Tipo (1987-1995)

Tipo 1.4 karburátoros  

Az ítélet értékelése
2,4(10 db)

Hűsítő hófehérke

Szöveges ítélet

először a mérete tetszett h.tágas és h.a mai kocsik többségét is simán veri belső méretekben..125cm a belső szélessége!!! az ajtók közel 90fokban nyílnak!!!nagyon szimpatikus h.a műszerfalon nincsenek kapcsolók mint más márkáknál..minden kapcsolót a kormány mellet levő bajuszkapcsolókhoz építettek be és kivilágítva!!!! ami igen ritka...méghozzá ledekkel...tetszett a motor ereje mint utólag kiderült a ritka klímás változatot sikerült megszereznem...ami némileg még több erőt jelent a mezei változathoz képest....a negatív dolgok h.a karburátorral a klímás volta miatt rengeteg bajom volt mivel külön vákuum rendszer van a klíma működésére ami nagyon bonyolultá teszi a z esetleges javítást...1x voltam kénytelen karburátortalpat cserélni miután vastagságban 2-é nyilt így sajnos komoly mértékben falsot szívott.komoly rossz dolgot nemtudok mondani rá mivel én igyekszem rendszeresen karban tartani mivel nem mai..a villamos csatlakozások ahol kell cserélve vannak a súrlódó alkatrészek kenve...mivel ledtechnikával is foglalkozom így az izzók cserélve lettek 1részt az esetleges kontakhibák elkerülése miatt másrészt közlekedésbiztonság miatt...a ledes megoldások mind a lehető legjobb kivitelben lettek építve figyelembe véve a szabályok adta fényerő és szín előírásokat...minden ledes dolog a gyárival meg1ező vagy jobb kivitelben került beépítésre...

Hibalista

- Mivel sok Tipos kollégától olvastam sokmindent pláne a hibás elekromos dolgoknál,nekem semmi bajom az elektromos részekkel,mivel nem központi injectoros így némileg kevesebb a hibalehetőség de ez csak látszat.gyári klímás kivitel,némi villamos karburátor működtetéssel megspékelve.ami nemvolt jó a hátsó ablakfűtő szál...vezetéktörés a hátsó ajtónál..vezetékcsere 2.5mm2-re és a szellőzés ventilátorának 1-ik csatlakozója kontakhibás lett..talán még az első ablaktörlő vezérlőrelé csatlakozási hibáját említeném de 1 cserével orvosolva lett...komolyabb elektromos vagy villamos hiba nemvolt..ideáig 2 komolyabb hiba volt csak a mechanikus benzinpumpa gumimembránjának átszakadása miatt keletkező motorikus gondok és nemrég az önindító sokadik meghibásodása konkrétan h.valószínűleg belső zárlat alakul ki 1 bizonyos forgórész állásszögnél ami azt eredményezi h.kézzel kellene megforgatni a forgórészt de utána is vagy teker vagy nem...az alkatrész horibilis összeg hozzá...az ac komplett lett cserélve sajnos a régihez nemlehetett kapni javítókészletben gumimembránt ami 1xrűsítette volna a javítást....

Ide hordtam szervizbe

saját szerelő akinek van akinek volt Tipoja így nemvolt ismeretlen a tipus előtte

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 137000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? uno 70 SX Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Tipo 1987

További ítéletek (187 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)