A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Stilo (2001-2007)

Stilo 1.9 Multijet 8V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Feltámadó főnix

Szöveges ítélet

Első autóm egy Fiat Brava 1.9 TD volt, amire 1 év leforgása alatt annyit költöttem rá amennyiért vettem. Ezek után már nem nagyon akartam Fiatot! Hosszas keresgélés után megnéztem pár Octáviát, Golf 4 -est de emberten állapotban voltak. Elkezdtem nézegetni a Stilokat. Tőlem pár órára találtam is egy szép fekete 3 ajtós Stilot az újabb fajta 1.9 Multijet motorral. Másnap elmentem megnézni... esztétikusan szép megkímélt állapotban volt. A tulaja nem sokat törődött vele motorikusan, néha kapott valami no name márkájú olajat, fékeknél vas a vason csúszott stb... nem számított neki semmi csak menjen. Gondolom üzemanyagból is a legalját kapta, mert a visszajelző kiírta, hogy víz van a tartályban. Valós 160 ezer kilométer volt benne, gondoltam nagy baja nem lehet így hát megvettem.
Már akkor feltűnt, hogy elég hangos a motor és nehezebben is indult. Kicseréltem az összes szűrőt, kapott jó minőségű olajat. Ezek után finomabban járt a motor, de még mindig nem volt az igazi. Üzemanyagba töltöttem pár palack dízel rendszer tisztító adalékot és csakis prémium minőségű üzemanyagot tankoltam. 10 ezer kilométer elteltével helyreállt a motor.
Brutálisan mozgatta a 120 lóerős motor az 12xx kilos autót. Sebességváltó pontos, csak kissé hosszú utakon jár. A fokozatok elosztása is nagyszerű. Ötödikben felesleges visszaváltani, mert már 1800 fordulat felett megindul az autó. Úgy igazán 2500 fordulat felett érezni a maximális nyomatékot. Nem egy verseny autó, de hasonló kaliberű autóknak azért odaverdes rendesen. Vegyes fogyasztása 5,3 liter, tisztán városban 6 liter. Hosszabb utakon a fogyasztás 5 liter alá is levihető. Futóműve nem igazán nevezhető sportosnak. Viszont a fékek eszméletlenül jók.
Belső tér anyagai átlagosnak modhatók. Az ülések kényelmesek még nagyobb távokra is. Elöl fejedelmien nagy a hely, és minden kézre esik. Az utastér nagyon praktikus, rengeteg hasznos tároló található benne. Bosszantó viszont, hogy még meleg időben is zörög minden műanyag, télen meg egyenesen idegesítő. Az autó nem szereti a telet... ennek következménye még egy picivel hangosabb motorzaj, könnyen párásodó ablakok, fűtés hatásfoka már 0 fok körül is gyenge. Az utastér szigetelése is elég gyér, prémium minőségű abroncsokkal is magas a zajszint. Másik negatívum, hogy az autóban gyárilag nincs pótkerék.

A Stilo formája még mai szemmel sem elavult, főleg a 17 colos felni sokat dob rajta. Jó ár érték arányú autó csak ajánlani tudom!

Hibalista

- Termosztat - Motortartó bak - Légzsák vérlő

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Brava 1.9 TD Következő autója? 220 CDi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Stilo 2001 (2004 - 2007)

További ítéletek (245 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)