A virsli ízű spagetti
Szöveges ítélet
Minden 2003 májusában kezdődött mikor mevettem ezt a jó kis spagettis dobozt.Az első meglepi rögtön elinduláskor ért mivelhogy le is fulladt.Igen,mindenki így van ezzel,-vigasztalt a kereskedő,elektromos a gázpedál és egy kicsit késik! Szokni kell.Már-már egészen összbarátkoztunk mikor is egy szép reggelen indulófélben ausztriába az"AIRBAG FAILURE STOP ENGINE"felirat boldogított sípoló hang,és vörösen izzó légzsák lámpa kiséretében.Irány a szervíz,ahol időpontot kapok de megnyugtatásul közlik velem hogy nyugodjak meg nem fog a pofámba csattanni a lufi viszont ha crash van nem nyilik ki.Oké irány bécs majd 1 hét mulva ujra a szervíz.Légzsák jeladó csere mondják , de egypár nap után minden kezdődik előröl.Megint szervíz.Csak egy kontakt hiba volt az anyósülés alatt! Biztos a hátsó utas belerúgott mondta a szervízes.Eltelt pár nap és láss csodát:Légzsák lámpa világít.Mondom magamba nézzük meg azt a kontakthibát.Kifordítottam az anyósülés alol a csatlakozót és legnagyobb megdöbbenésemre egy szigetelőszallag kupacot találtam a légzsák csatira tekerve.(Boldizsárék így javították a kontakthibát)Szigszallag le,és előtünt egy aranyos sárga csatlakozó mely büszkén hirdette ő német gyártmány a Bosch ag-nál készült.(ezúton is gratula kitűnő termékeikhez) Kívülröl minden nagyon düchtig volt a belsejében meg úgy lötyögtek a saruk mint tehénben a kutyaf*sz.Saruk kicsit összenyomva mind a 6 csatlakozón és azota hibátlan.(Itt jegyzem meg magyarország kivételével emiatt mindenhol visszahívták a stilokat).A következő sokkhatás ismét az autoház Boldizsár szervízében ért mikoris az autó két éves és pár napos volt.Ingadozott az alapjárat.állitásuk szerint ez is tipushiba alapjárati motort kell cserélni arcpiritó összegért mivel pár napja már nem garis az autó.ekkor már másik szerelő után néztem(bár előbb tettem volna!)aki megsugta hogy csak a folytószelep házát kell kitisztítaní.(10 perc meg egy kis féktisztító)igaza volt,azóta hibátlanul működik. Ezeken felül csak kopó alkatrészeket és egy futómű alkatrészt(stabilizátor pálca)kellett cserélni.Az itt leírt anomáliák nagyrészéért nem az auto tehető felelőssé hanem a slendrián, dilettáns szervizek. Aki stilo vásárlása mellett dönt nem jár rosszul,egy igazán szerethető autot kap a pénzéért,csak a szerelőket kell megválogatni.
Hibalista
- Igazábol komoly gond nem volt, csak aproságok.Első fékbetét,stabipálca
Ide hordtam szervizbe
Autoház Boldiizsár (Hála istennek megszüntek!)
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Maszek szerelő Érden!(Ő legalább tudja mit csinál.) Ezúton is köszi mindent ZSOLTI!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | bravo | Következő autója? | Kia Ceed |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |