Fogadd el olyannak amilyen
Szöveges ítélet
Német szürkeimportos 3 ajtós 1998-as Puntómat egy tanulóautónak tartott drapp barna (inkább fosbarna Sorry :) saját vélemény) Trabant 1.1N Limusin ( :-))) ) után vettem. (megsirattam mikor elvitték) A szürkeimport a trehány illesztéseknél jött elö. Erösen törve lehetett szerencsétlenem. Több szerelö egybehangzó véleménye, hogy bármilyen furcsa, nem, vagy csak nagyon kicsit lehetett visszahajtva az órája. Vagy átvertek a csókák. Az elözö gazdája - egy tündéri tolnai lány - sem hajtotta. Félt vezetni. Eleinte nagyon tartottam az úton-útfélen hajtogatott kontakthibáktól. De eddig ilyennel nem találkoztam. Párszor igaz elment a kocsiból az áram (szó szerint) de rájöttem az okára és megszüntettem. Nem voltak meghúzva az akkusaruk.
Nem full extrás, de nem is fullfapad... Dupla légzsák, manuális tetöablak, központi zár, motoros ablakok, szervokormány, állítható magasságú fényszórók, állítható magasságú és deréktámaszú vezet?ülés (okok lentebb)
Mindenesetre nem bántam meg, hogy megvettem. Még... Szerintem még jópár évig hüségesen fog hurcibálni.
Jó tulajdonsága?
A Honecker bosszúja után egy álom. Meg van FÜTÉS. És csend van benne. A hazafele úton amikor megvettem jó 100 km-volt. Felhúzott ablakokkal, 1-es fokozaton járó szellöztetövel úgy rongyoltam át egy falun 120 km-rel, hogy érzésre 50-nel mentem.
Nem négykézzel kell kormányozni és ott vannak a fokozatok a váltóban, ahová azt a gyárban tették. Jóó nem egy lángoló gepárd, de az én igényeimet messzemenöen kielégíti. Elhiszem amit egy ismi szerelö mondott. Hogy ha rendesen foglalkoznak a kocsival a motorhoz 500.000 km elött nemigen kell hozzányúlni.
A méreteihez képest marha nagy hely van benne. Volt, hogy 5-en mentünk Vele a megye túlsó felére bulizni tele csomival és senki sem panaszkodott, hogy nem férne el.
Filléresek a kopóalkatrészek. Ha jó kezü mester csinálja akkor igen ritkán kell hozzányúlni.
Rossz tulajdonsága?
Akárhogy is fényezem, akkor is csak kiskocsi...
Változások:
49.500 Km-nél fékfeljítás. Berohadtak a munkahengerek. Így lett 47.000 Ft a műszaki. 2 hétre rá gazdasági totálkárosra törte egy Mrs. Schumacher...
Megmentette az életem.
Örökké hálás leszek NEKI!!!
Hibalista
- Benzinszivattyú: A kivezetö csövei egyszerüen letörtek. Állítólag nem újdonság. Én elhiszem. De akkoris... Egy bontottan 50.000-es ajánlat után úgy döntöttem ez is jó. Meg lettek forrasztva és úgy használom. Nyugis tempóval 75-25% város-országút kombinációval kb. 6,5 l/100 km a fogyasztása.
-
- Vezetöülés: Eltörött a háttámla állítókerekének a tengelye. Egy nagyobb döccenönél (nem tudom miért a magyar utakon viszonylag sürü az ilyen) a támla kiakadt és hanyatt "estem". Kapott egy másik ülést, azóta no problem.
Ide hordtam szervizbe
Saját szerel?höz hordom. Nevét-címét az engedélye után majd
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 1.1N Limusin | Következő autója? | Ford Mondeo 2.2 TdCI (amíg álmodok) 3 ajtós Fiat Stilo (ha lehet 1.9 JTD) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
