A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Marea (1996-2002)

Marea 1.4 12V SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Maris, amiben te minden vagy, csak gizda nem

Szöveges ítélet

Alapvetoen nem ertem mi bajotok az 1.4 motorral. Menni megy, az 1.4-sek kozott egesz jol, mar sok emberket meg lehetett lepni. Most van rajta egy sportrendszer (2db dob+veg+komplett cso), erezhetoen jobban megy. Kulon koszonet a Jano Dobnak, jo munkat vegeztek!!! Kenyelmes, nem feltuno auto, alt. meg a zsaruk is beken hagynak. Az SX nem egy nagy cumo, de legalabb nem romlanak el benne a kutyuk. Ami hianyzik a dontheto hatso ules, meg egy komolyabb komputer. En 97-ota irgalmatlanul tolom neki, de sok baja nincs. Most fogom felujitani ami meg halodik benne, es marad. Eladni nem akarom, szeretnem a buvos 500eKm-t atlepni vele. Az elozo ALFA90 utan joval egyszerubb e primitivebb szerkezet, de szerintem elfogadhato aron - marhara lennt van az ara - kap az ember egy komolyabb csaladi kocsit.
Winkler ur nagyot mosolyogna egy 1.4-s kocsin, amin hatul ket oldalt 2x2 kromcsovon duruzsol kifele a fust, de annyira brutal lett vele. Mindenkinek ajanlom, sokkal komolyabb kocsinak nez ki vele.
8 eve az osszes haverom lefostalicskazza a szegeny Marisom, de addig ok ket-harom evente cserelgetik az Astrakat, Golfokat, nekem meg nincs vele kulonosebb bajom.
+info: amióta a csövek megvannak hátul, az összes 1.0-s GA Suzuki (neon, sportablakfólia, versenyleveg? a gumikban, stb...) engem akar megel?zni. A StreetRacing jó dolog, engem is aláztak már le, de azért mert sportos üléshuzatot vettem a Tescoba, azért még nem állok neki letolni egy EVO II-t az útról a 80LE-s Marisommal. Az alapSuzi gyenge a Fiat 1.4-s ellen. Még akciós sportsz?r?vel is. Meg zenél?-világító szelepsapkákkal is. Még ha mérgesek is vagytok. Vegyetek 1.5i Ingnist, na az mostan gyalázott porig a múlt héten. Vagy egy benzines Vitót, az M7-n tolt le, a végsebességemen! Pici kontrollt varázsolt arcomba. Még egy ilyen és elmegyek neonkéken világító ülésfütést venni, meg versenyviaszt, attó´ kisebb a légellenállásom. +1 SuziPisil?s matrinyát.
UI: Felvittem a fogyasztást 12l/100km -re, mert a sportdoboknak köszönhet?en (meg a sok Suzi1.0GA-nak) tolom neki, mint gázszerel? a háziasszonynak. Ha valakinek van pénze, érdemesebb legalább az 1.8-s Marist megvenni, az jóval 9 alatt eszik, meg azért jobban is megy. Találtam egy jó kis kátyút, ki is próbáltam, nagyon kényelmes. Keresztbe is meg hosszába is. Gondolom valami eltört a jobb tornyomban.
Sebaj kicsit jobbra húzok, körpályás versenynél ideális.

Hibalista

- Tehát 0km-s szalonautó, jó szagú, nyeljonos, meg minden.
- Átadva 1l benzinnel, meg sok mosolygással, de tényleg baromi nagy érzés volt.F?leg az - egyébként imádott - de olajereget?s, füstöl?s, picit torkavéresdemégmegy ALFA90 után.
- 23000km - garanciában hengerfej javítva, mert 3 hengerezik.
- Jól megcsinálták, ment is mint állat, csak a tisztelt service kicserélte az ülésemet egy töröttre, ablaktörl?imet kopottra, jópár kupak és m?anyag fed? elt?nt a motortérb?l, meg olajat cseréltek mert sok km volt a régiben (volt benne kb. 1000km, még én cseréltettem el?ttük kb. 1 hónappal). Ez a Fiat Nero, remélem azóta jobbak.
- Utána csak a kötelez? szervíz, olaj, izzók, ilyesmi.
- Aztán a nagy csaktankolunkésmegyünk volt ugy 96e km-ig, mert vezermuszij-sajna tul keson-feszito+9szelep+hengerfej
- sikbatolas - 120000HUF.
- Na megint nincs vele gond, jönnek a nadrágszíjhúzós id?szakok, nincs lé a kocsira, meg is látszik rajta.
- És akkor most pár hónapja végre felújítás:
- 2db komplett lengokar+szilent+gombfej - 38000HUF
- (már szinte életveszély volt)
- Onindito - 15000HUF
- Ablaktorlo mechanika+motor - 18000HUF
- 4db lengescsillapito - 80000HUF
- kuplung szett komplett - 78000HUF
- Plusz a szokasos kopo cumok, fekek, akkuk, szurok, stb...
- Erdekes, hogy tobb mint 200eKm utan is meg az eredeti>
- - kerekcsapagyak
- - indexizzok
- - hatso dobfekek (na nem is blokkolnak)
-
- Ami kene:
- - vezetoules
- - 4db kilincsburkolat
- - lassan majd egy generator
- - feltengelyek
- - függstabok, 200 kisdobos dolgozik elöl, verik a tamot.
-
- Idegesít? hibák:
-
- A m?szerfal világítása rendszeresen kiég.
-
- Valami cinceg hátul/alul - szerintem az egyik h?véd? lemez ver?dik oda valamihez, nem találjuk. Bekentük cincegésgátlóval, tettük mély kútba, kerék alá, cinceg. Ott egye meg a fene: megoldásként vettünk bele nagy zenét, mi már nem halljuk.
-
- Paranormális elektronika:
- Bp-en két helyen, ha jobbra fordulok, leáll a motor úgy 10 percre, és semmi. Utána meg minthanemistörténtvolnasemmi megy tovább. Gondolom valamilyen nagyfeszkábel van a földben.
-
- Kinemcserélt rossz termosztáttal szar a f?tés.
-
- A rádió gyári hangszórói még a Sokolon edzett középbalkán felhasználókból is könnyeket csal ki.
-
- Ez a Bosch központi befecske, úgy játszik az alapjárattal, mint kolhoz macskája a kulák egerével.
-
- Mostani hiba - lassan 8év után - , hogy a f?tés irányválasztó tekerenty?je 4fokozatból 2fokozatú lett, tételesen: ablakra vagy sehova. Gondolom a bowden leesett. Ja, meg nagy fordulaton a f?tésventillátor cirrceg, de ingyen javítható a rádió hanger?gombjával.
-
- Hát emberek! Most voltam gumisnál (kátyú! de még milyen! ebben még egy tehén is simán szügyig elt?nt volna), leveszi a kereket, röhög, leveszi a másikat, röhög, hívja a f?nökét, ? is röhög. Mutatvány: mindkét kutyacsont kitörve, hát persze hogy zörög. Ez is lesz úgy egy ötvenes.
-
- Szelepesedünk. Most így 230eKm környékén már várható volt. Ha valaki rádiójátékot készít és varrógéphang kell neki, írjon, megyek. Mostan van bajban az ember, hogy belekerüljön-e a hamárhozzányúlúnkakkorlenyenkövér állapotba, mármint komplett generál, sportvezérm?, CHIP, direktsz?r?, elektromos kisturbó. Ha már a csövek ott vannak hátul. Lehetne a 80LE-ból olyan 100-110 (!). Húha! Igazi versenygép. Akkor már bátran legyorsulhatok egy kétmillás akciós alsóközépbármit is. Mondjuk igazi véres fejfejmellett küzdelem egy 1.6-s alap daewooval, suzival, igazi brutalforce egy Skada Fabiaval. Nem hangzik rosszul igaz? Hát a tesztoszteron nagy úr. Ha meglesz a felújítás, arról pontos listát irok, hogy milyen kütyü mennyi pénz stb. hátha valakinek segítek vele.
-
- Esküszöm elkezdett stabilan 13-14l/100km-t enni.
- (Sok 2/A van benne, ott a végsebi környékén)
-
- Egyre inkább varrógép hangja van, most 1.4 12V helyett inkább 1.4 10.5V.
-
- Hát hölgyek urak, 4 hónapnyi állás után végre megy a gép.
- Ma reggel kaptam meg a kocsit, hát mit ne mondjak vigyorogtam 1000-rel.
-
- Szóval álljon a lista mit kellett kicserélni egy 9 éves 250eKm-t futott öreg Marison:
- (A pontos részösszegeket nem tudom)
- 1. fázis - futómű, belső tér, vizsga, ződkártya.
- A számla vége 225eHUF volt.
-
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 213000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? ALFA90 2.4 TD Következő autója? Szerintem marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Marea 1996

További ítéletek (106 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)