Nem piacra termett vasdarab!
Szöveges ítélet
Életem első "új" autója,azért tettem idézőjelbe mert ez egy kéthónapos tesztautó volt,amibe átvátelkor 1350KM volt nagyon örült neki az egész család (persze a tízévig tartó hitelnek annyira nem)!Na sikeresen hazaértünk a tőlünk 300 kilóméterre lévő Gyönygyösről,az örömünk kb.eddig tartott,mivel az autót másnap szervizbe kellett vinnem,mert a kormányküllő nem állt egyenesen.A szervizben a futómű beállítása után közölték velem ,hogy a kormány csak akkor áll egyenesen ha az első kerekeket hátra rakják mivel az egyik guminak valami gondja van!Hát megoldódott gondoltam,alig telt el pár nap és pár száz kilóméter,mit hallok a kuplung kinyomásakor erős kattanás hallható és már a pedálon is érzékelhető volt,felengedéskor pedig morgó hangot hallatott!Ismét Pécs (30km) Természetesen közölték velem a hibát mégpedig a teljes kuplunk szett cserére szorul,természetesen úgy kell megrendelni ami a következő héten meg is érkezett és mégeggy röpke hét várakozás után,mire a szervizbe is befértem ki is cserélték a kuplungszettet!Ragyogó az autó remek nem csörög nem zörög,egy ideig!Egy két nap eltelte után arra lettem figyelmes hogy induláskor kis kattanás hallatszott,mi ez már megint kérdem én a szervizben,ahova beérve már olyan hang volt mintha a motor ki akart volna szakadni a helyéről és persze a gond nem érkezik egyedül addigra a biztonsági övet sem mindig lehetett bekapcsolni!Fél óra várakozás után közlik velem hogy kizárásos alapon a bal első lengéscsillapítót ki kell cserélni és persze vele együtt a biztonsági öv csattját is!Na betelt a pohár 2900Km(30)nap alatt annyit hordtam szervizbe az autót mint a 90-es évekbe a trabantomat!Persze lengéscsillapitót megrendelték és azt annak rendje módja szerint be is szerelték s közölték,hogy kész az autó de a zaj nem enyhült de nem tudnak vele mit csinálni!?Na nekem sem kellet több irány az első benzinkút ahol tankolni tudok és indulok vissza Gyöngyösre (300KM), igen ám a tanksapka ajtaját nem lehet becsukni!Na gondoltam még jó hogy a benzinkúton nem szabad tüzet rakni egyébként elégne ez az olasz hulladék!Felérve Gyöngyösre a helyi fiat márkaszervizbe ahol egyébként rámsózták ezt az "autót" kideritették hogy mitöl is akar a motor kiszakadni a helyéről,sőtt még a tanksapkát is be tudták csukni(eszméletlen profik),na mindegy a megvásárláskór nyújtott inteligencia ás jómodor mintha nem is létezett volna, minden hibára volt magyarázat!Na hosszas vita után rájöttem,hogy nem nekem hanem majd az ügyvédeinknek kell ezt megbeszélni,úgyhogy elindultam gyalog haza mert ebbe a szemétbe többet be nem ülök!Úgyhogy ma elmentem egy ügyvédhez.....Folyt.köv.
Hibalista
- Az első gumi hibás volt csak ha a hátsó tengelyre került akkor állt a kormányküllő egyenesen.A vezető oldali biztonsági öv csatját nem lehetett bekapcsolni.A kuplung kinyomásra kattanó hangot hallatott,felengedéskor morgott,cserélni kellett.A tanksapka ajtaját nem lehetett becsukni.A centrálzár nem mindíg reagált a távirányítóra.A lengéscsillapítót cserélni kellett.
Ide hordtam szervizbe
Fiat Ábel Pécs
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 1350 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 3200 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Francia autó! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
