A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Duna (1987-1991)

Duna 1.7 ds 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az álmom!!

Szöveges ítélet

Az autó 1994-ben családi autóként lett véve, de amint meglett a jogsim (2004) rögtön az én tulajdonom lett. Mielőtt a mi tulajdonunkba került volna, turbó volt benne amit az eladás előtt kiszereltek...sajnos! :D A spéci dupla lámpás Ladám után fura volt átülni ebbe dízel mivolta miatt, de hamar megszoktam. Több pénzem maradt tankolni, így a fennmaradó összeget ráfordíthatom az autó karbantartására, tuningolására. Ha karban van tartva (kopó alkatrészek cseréje, stb.) akkor nagyon meghálálja. Mindezek cseréje egyszerű, még otthon is megoldható, de ha mégis valami nagyobb probléma jönne közbe a szomszédunkba lakik a helyi Fiat guru. 2 éve esett át az első motorgenerálon, ekkor volt benne 220ezer km. Egyszer hagyott cserben mindösszesen, amikor a hengerfejtömítés átégett. Ezen kívül semmi komolyabb baja nem volt. Horribilis összeget nem kellett még rákölteni. El lehet benne férni kényelmesen, még a csomagtartóban is maradt hely a MacAudio mélynyomó mellett még 2 hullának. :D De azért a Lada az szélesebb volt, de nem számottevő a különbség.
A motorja nyomatékos, bár az a turbó hiányzik belőle nagyon. Az ereje 4.-5. sebességbe veszik el, de a tempót lehet tartani. Végre mentem már vele 180-at (ekkor kellett hengerfejtömítést cserélni), pályán pedig bírja a 140-et huzamosan. Dízel mivolta miatt nem kell pörgetni, hogy leadja a max nyomatékot, így remek vele a driftelés (azé nem egy Lada, így csak télen tolom neki mert ilyenkor jobban is megy a hidegebb levegő miatt). :D
Imádom ezt a kocsit, anyumék el akarták adni, de én semmi pénzért nem válnék meg tőle. még akkor se ha valami fiatalabb kocsit kaptam volna helyette. Ritkaság ez az autó, így ha ezt túrom fel, sokkal egyedibb lesz, mintha valami tömegcikk kocsival dolgoznék. Azokra mindent készen kapsz a boltban, erre viszont én szabok rá mindent így lesz teljesen egyedi az eredmény.
19 éves kora ellenére remekül tartja magát, de azért jövőre a kasztni lesz teljesen kezelésbe véve megelőzve az esetleges későbbi problémákat.

Hibalista

- generátor feszkó (apró pénz volt nagyon)
- váltórúd zörgött (600Ft-ból megoldottam)
- önindító kefeház (2-3 ezer forintból megvolt)
- hengerfejtömítés (5ezer)

Ide hordtam szervizbe

ÉN

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

KicsiRicsi

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 230000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Lada ikerlámpás 1.6 zsugor motorral Következő autója? Marad!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Duna 1987

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)