A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Doblo Cargo (2010)

Doblo Cargo Doblo Cargo Maxi SX 1.6 MJet 105 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó mindenes

Szöveges ítélet

Új autóként került hozzám. A konfigurációnál törekedtünk a "személyautós" jelleget növelni, lehetőleg minél több ésszerű extrát kiválasztani.

Az 1.6 motor nagyon jó, kellemesen, nyomatékosan jár, jól gyorsul, a 6 sebességes váltó kiosztása nagyon rendben van. A fogyasztás vegyes átlagban nagyjából 6.5l. Kíváncsi voltam a kihozható minimumra is, így tojással a pedál alatt, célzottan, tudatos vezetési stílussal, nyáron sikerült az 5.5. Célszerű 6-6.5 literrel számolni, azt viszont tudja télen is. Autópályán mások írtak 7 litert, szívesen megnézném. Igaz, hosszított változatról van szó, de óra szerint 125-el 7.4 volt a legjobb, 130-140 inkább 8 liter.

Rácsos raktér elválasztóval nagyon hangos az autó. Bár tény, hogy hasznos tud lenni, főleg, hogy az anyós ülésnél ekkor nyitható egy alagít, amivel akár 3 méteres tárgyakat (pl. létra) is könnyedén szállíthatunk.

Az ülése állítható deréktámaszos, egészen kényelmes. A 3 személyes verzió esetében az utas ülés már kevésbé kényelmes, de eszközöltünk már 800km-t is vele, mindenféle probléma nélkül. Persze 3 személlyel max városban egy 10 perces út képzelhető el.

A beltér egészen személyautós, nagyon sok hasznos rekesz van, fej felett, ajtókban, ülés mellett, mindenhol. A dupla 12V szivargyújtó is elég hasznos. A klíma a nagy (és esetemben nyitott) dobozt is le tudja hűteni, persze a zárt verzióban nyílvánvalóan sokkal hatásosabb lehet.
40000km, eddig két olajcserét csináltattam, 5000-nél és 30 ezernél. 30 ezernél garanciálisan cseréltek egy stabilizátort is amit szétvert a jó minőségű magyar út.


Amit szerettem:
Az LD1 rádió remek kis készülék, a bluetooth kihangosítás is jól működik, a telefonhoz mindig azonnal kapcsolódik, még soha nem volt vele gond. Jól látható a kijelzője is.
Az utasteret nagyon feldobja a piros mintázatú ülés.A lehajtható könyöklő is szuper.
Az USB és AUX csatlakozó kéznél van.
Nagyon jól használható raktér, praktikus rögzítő fülekkel. A raktér csúszásgátló gumi szőnyeg is nagyon hasznos. 2 EU raklap is belefér.
Nagy terhelhetőségű vonóhorog.
Erős fékek, jó ABS és kipörgésgátló.
Zárt, ablaktalan doboz lévén a tolató radar hasznos extra, de a tükrök is nagy méretűek, nagyon jól használhatóak.
A legnagyobb piros pontot a fényszóró kapja. Normál gyári halogén izzóval is rendkívül jó fényt ad, nagyon jó a foncsor is, ezt kimondottan imádom.




Amit utáltam:
- A zajos kasztni. (de lehet hogy fix raktér elválasztónál sokkal csendesebb lenne)
- A rádió gyalázatosan szól. Ez már a 2000-es évek elején sem lett volna elfogadható, még egy teherautóban sem. Kénytelen voltam egy kiegészítő mélyládát beépíteni, hogy legalább alulról súrolja a tűrhető hangzást. Egy peugeot partner gyári hangszórói pl. alapból is jobbak, mint az általam "tuningolt" hangzásvilág a fiat-ban.
- Nagy fordulókör. Olyan mintha soha nem akarna befordulni, megszokást igényel.
- Esetlen tempomat kapcsoló. De legalább tökéletesen működik.
- Az LD1 rádió bluetooth kapcsolaton keresztül csak telefonálást tesz lehetővé, zene lejátszást nem. Arra csak a rádió, az USB és AUX marad.
- Az autópálya-index (3 indexelés a kapcsoló megbillentésénél) funkció nem tökéletes.

Összességében jó választás, élhető, negatívumai ellenére is szerintem a legjobb az árkategóriában.

Hibalista

- - kb 20e km táján a klíma panel mögötti egyik, majd kb pár száz kilóméterrel később a másik izzó is kiégett - - jobb első stabilizátor csere ( kb 30e km-nél, gariban)

Ide hordtam szervizbe

NS Autóház, Pécs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2016
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Doblo Cargo 2010 (2010)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)