A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo, Brava (1995-2001)

Bravo, Brava 1,9 TD 100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Koros Kormos

Szöveges ítélet

Ez volt az első autóm, vállalkozó szülők gyermekként, már hamar megcsapott a gázolaj gőze, így én is megszerettem a dieseleket. Az autót 2015-ben vettem 219.000 km-el (vagyis ennyit mutatott az óra, szerintem legalább 300-350e volt benne). Ausztriából hozták be 2013-ban, ennek megfelelően a küszöb korrodált volt(ezt 1,5 év után cseréltettem ki). Az első évben nem nagyon költöttem rá, nem is kellett, mindig elvitt ahová akartam, és vissza is hozott, és közben egész utcákat burkolt koromfelhőbe. A továbbiakban is csak azért csináltam/csináltattam meg ezt-azt, mert úgy általában igényes vagyok a dolgaimra. A legsúlyosabb tétel az adagoló volt 100eft munkadíjjal együtt (de hát a Filep Diesel, csak kiszedett adagolót javít...), mondjuk itt volt megtérülés, mert hamar kiderült, hogy 100km-en több mint 1l gázolaj folyik el, meg is javult 6.5-re a vegyes fogyasztás, és nem okádta a kormot sem gyorsításnál.
Maga a motor egész dinamikus, 100LE, jól gyorsul, nem eszi a vizet, nem eszi az olajat, megbízható és strapabíró. Maga az autó elég jól megy, a fékek szerintem alulméretezettek a teljesítményhez. A váltó kriminális volt, olyan rövid áttételekkel, hogy gyakorlatilag a tartós autópályás használat nem opció (városban pedig nem 1.9-es dízellel járna az ember).Az ülések kényelmesek, a hangszigetelés hagy némi kívánnivalót maga után, aludtam is benne, vállalható. Kívülről is elég design-os a pattogó lakkozású 96-os szériákat érdemes kerülni. A szervízelés minimális szerszámigénnyel megoldható, az autó akár otthon is elég jól szerelhető.
Összegészében pozitív a képem az autóról, amikor vettem több márkát is megnéztem ezeket eléggé túlárazottnak éreztem (különös tekintettel a VW csoport autóira, 20 éves sz*rokért nem adok 800eft-ot), pedig egyébként van az a pár autóipari beszállító, aki mindenkinek gyárt, de ez ilyen.
A legnagyobb baj az autóknál az előző tulajok kókányolós/jó lesz az úgy/én erre már nem költök tipikus hozzáállása. Ami sajnos nagyon meglátszik.

Hibalista

- Az adagoló eresztette a gázolajat; a hátsó lengéscsillapítók szétmentek, fékbetét, fékpofa csere, olajcsere 10.000 km-enként

Ide hordtam szervizbe

Fixautó Kft-Többet nem viszek ide semmit

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Fugli autószervíz- ide sem

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 219000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Stilo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo, Brava 1995

További ítéletek (355 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)