A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Barchetta (1995)

Barchetta 1,8 

Az ítélet értékelése
4,2(5 db)

Szemmágnes

Szöveges ítélet

Akik stílusos, viszonylag olcsó pénzből fenntartható élményautót keresnek, azoknak csak ajánlani lehet a Barchettát. Igazi álroadster, mivel elsőkerekes, de ez az élvezeti értékéből nem von le túl sokat. Egy Miatához képest jóval olcsóbb, és szerintem ár/érték arányban jobb is. De ez szigorúan SZVSZ.
Az én példányom már karcolja a 17. évét, mégis, a mai napig megnézik, utánafordulnak, fényképezik. Ennek egyetlen hátránya van, az ember nem tud elbújni vele.
A 131 lóerős 1.8-as motorról igazából csak jókat lehet mondani, eléggé megbízható darab, ha az ember odafigyel rá. Kötelezően el kell végeztetni a vezérléscserét, olajcserét, vezérlésmódosító cseréjét (ez az egyetlen gyenge pontja) vásárlás után, és figyelni kell a kis zörejeire. Ha figyelnek rá, akkor kiszalad a világból. A lényeg, hogy kóklerhez ne kerüljön, mert hiába I-es Puntesz a műszaki alap, vannak benne érzékeny dolgok. Olaszautó-specifikus szerelőt kell adni neki.
Sajnos elég ritka jószág, főleg itthon, és nem is mai gyerek, ezért néhány alkatrészt a Fiat már nem gyárt hozzá, ezeket bontóból kell összeguberálni, viszont sajna a legnagyobb bontókban is csak elvétve akad pár Barchetta-darab. Érdemes az ebayen nézelődni, és Hollandiából, vagy Németországból rendelni azt, ami itthon már nincs.
A kopó alkatrészeket nem számítva eddig egyetlen komoly probléma adódott vele, a fékcső felmondta a szolgálatot, de aprópénzből orvosolható volt a gond.
A beltér szerencsére csak 2 embernek elég, így nem kell tömegeket hurcolászni, mivel olasz, természetesen stílusos, a csomagtartó pedig két ember egyhetes nyaralására éppen elég. Felhúzott tetővel a 150-es tempó még éppen bírható, felette már akkora szélzaj van, hogy nem érdemes gyorsabban menni. Nyitott tetővel baseball sapkában autópályán a 140 tökéletes, de szélfogóval (nekem sajna nincs) sokkal komfortosabbá lehet tenni a kabriózást. Erősen ajánlott kiegészítő.

Bővebb beszámoló az autóról itt: http://barchetta.blog.hu

Hibalista

- Termosztát - Első és hátső fékbetétek, féktárcsák - Fékcsövek - Vezmód

Ide hordtam szervizbe

Online Autó - olasz autókra specializálódtak

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Autóház Budaörs - maxima elégedettség

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 119000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 145 QV Következő autója? most is Barchettázom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Barchetta 1995

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)