A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 850 (1964-1972)

850 Coupé esl? széria 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Veterántörpefityóóóóóóó

Szöveges ítélet

Elnézést, tudom, hogy nagyon érzelg?s lesz, de hogy is lehet egy ilyen kocsihoz viszonyulni...
Nagyon szerettem volna a kis trabim átalkítani belül (kívülis) és nézegettem a netet és rátaláltam a régi Fiatoknál a 850-es coupéra. Minden olyan volt kívül-belül, amilyenre terveztem volna. Elájultam, hogy ilyen nincs! Gyerekkoromból rémlett is, f?leg hogy milyen gyönyör? a hangja. És aztán baráti bíztatásra évekkel kés?bb belevágtam a veteránozásba. Nem bántam meg, olyan embereket ismerhettem meg és lettek legjobb barátaim, hogy akár már csak ezért is megérte.
2003. nyarán egyik bogaras barátom látta nekem Budán egy eldugott utcában, összszedtük a kis csapatot, jól megnéztük és megvettem. Tökéletes küls? állapot, gyakorlatileg belülis menden makulátlannak t?nt, és a motor...hát az pöccre indult és gyönyör?en ketyegett. Innent?l már csak rózsaszín köd volt, semmi más.
Elvittem egyik jóbarátomhoz, akinek már sok egyéb 850-essel volt dolga és kiderült, a motorja fel van újítva, csak el volt fokolva és azért nem ment. Azért szét lett szedve és újra összerakva, futóm? rendbetéve és 2004. májusban igazán birtokba is vehettem. Tituszkám úgy hozta el nekem Szárszóra, a Lola névre keresztelt kis lila ördögöt, hogy "papa ez a kocsi SÁRGA!!!" Szóval megy mint a barom. De még bejáratós.
Igazából a 47 lóer?s kis sportvezérm?tengelyes duplakarbis 4 leöml?skipuffos nagyszelepes kis 843 köbcentis apróság ottan hátul iszonyúan repítette az amúgy nem is olyan könny? 700 kilós kasztnit. Igazából a karaktere sportos nem a valódi menetteljesítménye, mert 130 fölé kínzás kergetni, de 100-nál rakom 4-esbe, mert azt szereti ha forog és visít. Ja éshogy mért visít? Merthogy hátul egy ventillátor h?ti a vízh?t?t, és az bizony rendesen sivít fordulatszámon. A duplakarbi életbelépése egy padlógázkor pedig leírhatatlan hangélmény, annyira mély és öblös, hogy tényleg kiérdemli a korabeli törperrári nevet :-))) Én heti rendszerességgel tettem bele a Balaton-Bp távot és simán 110-es az utazója. A fölött nem szereti mert förtyog nálam nem a víz, hanem az utángyártott benzinpumpa... de már szereztem rendeset azóta.
Éshát ha a kocsiban a 24 lovas 5kilós motorja brummogna, akkoris imádnám, mert annyira szép kívül és hát belül. Merthogy sportülése van, ami végigtámasztja a combot és kagylós, teljesen az ezerötös ladának a dupla órás m?szerfala van benne, gyönyör? nagy fabetét uralja a m?szerfalat, meg króm meg puha, hurkás m?szerfal felül 2 kerek légbeöml?vel, akár a zsiguliban. Hátul meg 2 személynek minimálhely, ami kisebb mint az 500-asben. Sportautó ez na! Viszont hátra az ablakba elfért egy komplett tecsós bevásárlás is. De van elöl csomagtér, 4-ünk 3 napi nyaraláscucca meg mi magunk is befértünk. És jó volt! :-)
Mindenkinek ajánlom, mert érdemes. Ez még az a korszak a Fiatnál, amelyik a legízesebb volt, és talán ez a legfinomabb darabja. Bár sokan a 2-es és 3-as szériára esküsznek ami már duplalámpás és vérmes 903 cmm-b?l 52 sátáni lóer?t szabadít egyfolytában az aszfaltra :-)
Nekem most nagyon hiányzik, egy éve várja, hogy lem?szakizzon, de a sok használattól felújításra várnak az ülései, de nyáron újra száguldozni fog, az már biztos!
És van Fiat 850 Club is mostmár érdemes eljönni bármelyik rendezvényre mert nemcsak a kocsik vidámak, a tulajaik is :-)

Éshát a rosszak a végére: van elöl 16 szilent, azt szopás cseélni, meg a függ?csapszeg, amire meg vigyázni kell és zsírozni. És a kasztnira pedig a legjobban, mert coupéhoz gyakorlatilag nincs semilyen kasztnielem, f?leg az egyeshez. Emiatt féltem használni, ha összetörik vége, hiába is fizet bármit a biztosító. De igazán rossz dolgok nincsenek.
Az igazi rossz, ha valaki elhanyagolja és nem szereti. Úgyhogy én imádom :-)

Hibalista

- Egy 38 éves autónál ilyenr?l beszélni... Nálam inkább az el?z? szerel?k hozzánemértéséb?l fakadó buherákat kellett megjavítani. Mint lámpacsere, hengerfejcsavarok kuka... talán a benzinpumpa, ami rakoncátlankodott, a lényeg sose szedjük szét, mert többet nem tudjuk úgy összerakni, mint a gyárban. Emiatt nem jó bele a zsigulié, de zasztaváé, kispoláké... a lényeg, hogy olasz utángyártott cucc legyen minden, amit beleteszünk. Aztán függ?csapszeg, meg els? szilentek. Semmi egyéb. Ja, most 2 hátsó lengéscsillapító, de olcsón felújítják.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Titusz, Inota, legjobb barát.
Egyéb szerel?höz nem, mert nem mernek hozzányúlni

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Csizmazia Zsolt kasztnis Érden

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1967
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? uno Következő autója? Fiat Panda 2005.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 850 1964

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)