A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 500 (1957-1976)

500 500 F 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Édes kis olasz...

Szöveges ítélet

Az autót még 1999-ben kaptam kézhez...az akkori állapota igen siralmas volt...szerelések közben a karosszéria legkülönböz?bb zugaiból kerültek el? tyúktollak...meg egyebek.

Pár évvel kés?bb, egy új karosszériát szereztem, amit teljesen kilakatoltattam eredeti/utángyártott elemekkel. Ebbe pakoltam át mindent, többek közt az ez id? alatt felújított (de nem fúrt) motort. Majd újra m?szaki, amit sikerrel vett. Azóta kisebb nagyobb javítgatások voltak csak, a festés, mivel maga a felvitel nem volt túl profi itt ott elkezdett pattogzani, a festéket amúgy külön sajnálom, mert ezt anno direkt olaszországból hozattam, és kár volt így elfecsérelni...no mindegy.

Most két gondom van csak a kocsival, egyik, hogy a jobb els? sárvéd?ívnél egy kicsit kezd felpúposodni a festék...dolgozik allata a rozsda, a másik meg, hogy a hengerfej alól minimálisan, de jön ki az olaj, éppen csak annyi, hogy a motortér sose legyen tiszta... :(

Nagyon szeretem a kicsi 500-ast, kimondottan kényelmes vele utazni, nagyon jó az úttartása. Bár a kényelemre, mivel mégiscsak egy konzervdoboz, nem adok max pontot. A sebesség is egy elég relatíve dolog az 500-asnál. Nekem egy hosszabb úton, a kicsit kitisztult motor egy max 80-85-ös tempót bír. Menne gyorsabban is, de sztem akkor már túlhajott lenne.

A m?szerezettsége nem egy Boeing 737-esé, az biztos. Mindösszesen egy kerek kilóméteróra és pár világítás-kontroll izzó van a "m?szerfalon". Az ülések dönthet?ek, a kormány fix és nagy, kb. mint egy óceánjárón.

A motor (a felújítás után) nagyon jó, a téli egy-két hónapos állások után is könnyen indul némi indítózás után. A m?szakira magam készítem fel és ez esetben csak a fékek szoktak némi fejtörést okozni. A négy dobféket összehangolni olyan, mint egyszerre 4 feleséget szeretetben egy házban lakatni.

A kocsi, napi használatban is megállja a helyét, így most már túl 36-on is. Bár értelem szer?en, ekkor sokkal többet kell rá költeni. Nálam a kocsi mindíg is második, néha harmadik autó volt, télen garázs, nyáron meg különleges alkalmakkor járunk egyet a városba, a helyi lányok örömére. :-)

Hibalista

- volt egy pár dolog de ez egy több, mint 30 éves autónál szinte óhatatlan.... hárdi tárcsa,

Ide hordtam szervizbe

Jómagam...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Helyi, környékbeli autószervízek

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1968
Kényelem (4) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Escort Következő autója? Mondeo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 500 1957

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)