A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 652E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dudu, a kegyetlen

Szöveges ítélet

Dudu a kegyetlen.
kezdhetném így is beszámolómat, mert rég rozsdábaholt kis "kedvencemről" ezek a szavak jutnak az eszembe....
Régvolt, fiatal voltam, nyárvolt, ő volt az első autóm olivazöld. Édesapám gondolta hogy itt az idő kétkerékről négy kerékre váltani ugyanis ezt a gyönyörűséget jutányos áron meg tudja venni egy kolegájától -ő ugyanis a sógorától kapott egy BMW-t- (hát ilyen sógorok is vannak), igyhát felkerekedtünk, megvettük, körbeálltuk, örültünk
boldogan mentem vele egy pár kört de ekkor még nem sejtettem hogy dudu még jó pár kellemetlen percet fog nekem szerezni.
Először pár hét után kezdtek szép sorban jönni a bajok, dudu valamiért állandóan leszívta a vadi új aksjiát, tehát szérifelszerelés lett az akutöltő a csomagtartóba.
Azután dudu elfeljtett pár sebességfokozatot.
Aztán dudu nem indult, csak úgy. Elvittem szerelőhöz "semmi gond mondja, csak egy gyújtáselosztó fedél kell hozzá" Kicserélte, és ezután következett kapcsolatunk fénypontja.
Másnap állok egy igen forgalmas vasúti átjárónál(piros a lámpa) első vagyok, kicsit félve dudut leállítom.
Vonat el.
Remegő kézzel nyúlok az indítókarhoz. Vajon beindul dudu?
És igen dudu pöccre indul, nagy vigyor, kis gáz,gurulunk, és ekkor dudu köhög kicsit gurul majd leáll. (mosoly lefagy) Szétnézek és konstatálom hogy a síneken állok, közben a mogöttem lévő Ifá-s fiatalemberek jó magyar szokás szerint anyukám foglalkozását találgatják, hiszen mekkora hülye a fia hogy pont egy vasúti átjáróban támadt kedve parkolni egy kicsit.....
Hát igen ez volt kapcsolatunk fépnypontja, olyanok már szinte meg sem kottyantak hogy hajnal kettő órakkor istenhátamögött leáll az én drágám, kanyarodás közben néha dudált egy kicsit, stb. és mire megszabadultam tőle vételárának kb. háromszorosát költöttem rá.
Mindattól függetlennül, ha néha látok egy kispolákot hatalmába kerít valami nosztalgikus érzés, hiszen mégis csak ilyen volt az első kocsim.......

Hibalista

- Váltó (az utolsó 13-as csavart is ki kellet cserélni, )
- gyújtáselosztó fedél,
- egy zárlat miatt át kellet kábelezni
- szétrohadt a köszöb, az eleje, a jobb hátsó sárvédő,
-

Ide hordtam szervizbe

hol itt-hol ott

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 145600
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? -- Következő autója? Renault 9
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)