Teca a mi lowcost telekjaronk /RAV4-nek van kistesoja!/
Szöveges ítélet
Olvastam a szakertoi tesztet itt a totalcar.hu-n amivel nagyreszben egyet is ertek.
Uj autot szerettunk volna meg 2007-ben a nagy valsag elott, mikor ugye meg a Pannon puma meg ugrani keszult...
Olyan sportos vagany egyedit szerettunk volna, vegul is a Quasqai es a Terios maradt a kalapban es a Teca mellett dontottunk.
Egyenlore ugy erzem jol valasztottunk...
Teca igazan feltuno es pofas kis jelenseg, sokan megnezik, mert igazan ritka a hazai utakon.
A kaszni nagyon massziv es nagyon jo a kilatas az egyebkent kenyelmes ulesekbol.
Szinte "felul" az ember az autoba mert olyan magas, vege a belehuppanasoknak a Ford Mondeo utan.
A gyerekek nagyon elvezik a "magaslest", raadasul a hatso ulesek is donthetoek es hosszu utazaskor szepen bealszanak.
Az ajtok szelesen kinyilnak es a oldalra nyilo hatso ajto nagyon praktikus, raadasul ket biciklit hatulrol betolok allitva(!), ha a hatso uleseket felhajtom.
A csomagtarto alapmerete teljesen megfelelo jol megpakolhato plafonig is szukseges esetben.
A padloszint extrem magasan van ezt kihasznalva szinte barhol lehet vele parkolni, olyan teruleteken ami mas autotipusok szamara mar necces, Teca vigan felpadkaz.
Motor, haaaat egy kicsit tenyleg zajos, bar en csak az orszaguton hallom, varosi forgalomban nem hallani.
A teljesitmeny az 1500-sz motorhoz kepest jo, varosi forgalomhoz tokeletes, autopalyan 130-ig frankon megy, utana viszont gond van es el kezd erolkodni, 150 felett pedig szinte ciki.
Birja a pesti demszky godroket, bar neha kemenyen pattan, allitolag ez finomithato lenne...de en nem ertek hozza igazabol.
A negykerek hajtas jol erezheto foleg telen es csuszos talajon.
Summa summarum, nagyon szeretjuk Tecat, egy negytagu csaladnak tokeletes, ajanlani tudom mindenkinek, aki szeretne sportos, egyedi, cool telekjarot lowcoston.
Újra jelentkezem. Teca már 6 éves és még mindig a miénk!
Belement 120e km, Toscana, Mallorca, Korzika, Toscana, Erdély...
Lekopogom, gond és cserbenhagyás nélkül!
Emberek, erre az autóra még nem költöttem, leszámítva az olajcserét, fékbetétet, meg a gumik. (lekopogom ezt is)
Szerette Toscana vad tájait és felment a Madarasi Hargitára is, ott ahol már csak Zetor járt.
Remélem még sok kalandunk lesz együt, egy biztos, a következő autónk is magasnövésű lesz (jó kilátás) és hátul oldalra nyíló ajtó is nagyon bejött
Hibalista
- Lekopogom, semmi
Ide hordtam szervizbe
Autovaros, hat ez van ha nincs konkurencia, szerintem nem ertenek hozza vagy nincs eleg tapasztalat, de mivel nem volt komoly baja...
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Később találtam Daihatsu szervizt, jó gyerek...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Mondeo 1.6 | Következő autója? | Nagyon szeretjuk, mindenkenkeppen ilyen SUV-osat oldalra nyilo hatso ajtoval |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |