Az én pizzás elpusztithatatlan kocsim
Szöveges ítélet
Nem önszántamból választottam, igazából CARRY-t akartam, de egy susmus miatt végül nála KELLETT kikötnöm. Azóta se bánom. Tengelytávja nagyobb, mint a hasonsz?r? Landcruisernek és Pajeronak, ezért kevésbbé bólogat, kicsit hosszabb, mint azok, ezért jobban pakolható. Elöl hátul merevtengelyes, laprugós futóm? kell?en igénytelen, mindent kibír, viszont a CARRY-os parátaim véleménye szerint sokkal személyautósabb érzés benne ülni, és kellemesebb vezetni is mint azt (én is így gondolom). Hátul gyárilag sperr difis, jó gumikkal terepen elég nehéz vele elakadni. A motor DAIHATSU-s fejlesztés, korának megfelel? lóer?teljesítménnyel (91 Le), de az (akkori) átlagnál magasabb nyomatékkal (240Nm). A téli -25-30-ban is pöccre indult, sose hagyott még cserben. A fogyasztásnál a 9,5-es érték nem teljesen igaz. Országúti használatnál, 90-es tempónál 8,3-at eszik, 110-nél 9,1 litert, városban viszont fixen 10 litert. Se többet se kevesebbet.
Legtöbb problémám az autóval a beszerezhet? alkatrészek átlagnál magasabb ára miatt volt, és sok utánajárást is igényelnek esetenként, de végülis mindig mindent lehet találni. Leginkább a BÁRDI-t tudom ajánlani alkatrész ügyben. Hogy a karosszéria gyárilag silány anyagból van-e, vagy csak a kora miatt van, de rendesen rohad minden jellemz? helyen. Ennél több rosszat nem tudok róla mondani. Részemröl amíg lehet megtartom.
Hibalista
- duda,fék lámpa,lég szürő
Ide hordtam szervizbe
én szerelem mert imádom
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
én szerelem mert imádom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 17 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ligier nova | Következő autója? | semit |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
