A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Nexia (1995-1997)

Nexia 1.5 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A koreai Opel

Szöveges ítélet

A kezdet

A vásárlásánál a legfőbb motiváció az volt, hogy 4 napon belül kellett szereznem egy használható autót olcsón, tipustól függetlenül. A hirdetéseket böngészve találtam is néhányat a környéken, de ebben a pár százezer forintos kategóriában mind hulladék volt.Ez a Nexia úgy jött a képbe , hogy az öcsém mondta, hogy a barátja el akarja majd adni,de majd csak pár hónap múlva. Egyébként nem akartam Daewoot. Ronda és nem tudtam róla semmit, valamint mindenki fikázta( azok akik nem ismerték).A lényeg megkerestem a srácot létrejött az üzlet.

Az autó

Amikor megvettem kb. 170 000 km volt benne, de mivel végig ismerős család tulajdonában volt számomra ez nem volt riasztó, a kocsi teljesen szép és jó állapotban volt, rozsda sehol , a belseje szép tiszta. A jobb első sárvédő volt fényezve, mert új korában a szél rácsapta a kaput, egyébként teljesen korrekt gyári állapot. Felszereltség full fapad,szériatartozék az utastérből nyitható csomagtartó,tanksapka és központi zár.
Kapott egy új vezérlést, meg friss olajat , ennyit kellett vele foglalkozni, egyébként minden kocsimnál ezzel kezdem.
Előtte diesel autóm volt, ahhoz képest jól ment, de a fogyasztás iszonyat volt városban 10 ,de országúton sem tudtam 8 alá vinni. A neten is sok írás van a magas fogyasztásáról, egyesek meg 6 litereket emlegetnek, ezt kamunak tartottam. Akárkit kérdeztem csak sajnálóan néztek , mit vársz ettől a szartól. Kezdtem beletörődni. Egyszer megállt alattam, mint kiderült az elosztófedél szegmensei voltak szétégve, meg a gyújtáskábeleket is megette az idő. (Azóta az elosztófedelet évente cserélem, mert az utángyártott alu szegmensein ennyi idő után látszik a használat és mivel nem akarok az úton maradni ennyit nekem megért)Csere utána fogyasztás lényegesen visszaesett, majd jóval később kapott egy új lambda szondát, ami a modernebb generációs kocsikéhoz képeset nevetségesen olcsó(3500Ft). A lényeg ettől kezdve országúton simán eljárkálok kb. 6,5-ös átlaggal, többnyire pályán 120-130-al.
Összességében nincs rossz tapasztalatom , ebben a filléres kategóriában egy abszolút korrekt autó a Nexia, amit kis odafigyeléssel és nagyon kevés pénz ráfordításával sokáig lehet használni annak aki nem luxusra vágyik. A kocsim sajnos már ütütt kopott, csak a Tesco parkolóban 2 szer tolták neki a bevásárlókocsit. A küszöbök és a sárvédőívek voltak cserélve az idén, tehát 20 éves korában, azt gondolom ez nem olyan rossz, főleg pl. egy Astrához viszonyítva. Az alkatrészek olcsók, valamint én nagy kedvezménnyel kapom, a javításokat én, vagy ismerős szerelő végzi.

Nem vagyok Nexia fan , a következő kocsim nem is Daewoo, mert kellett egy nagyobb, de összességében nem bántam meg , hogy megvettem.
Ajánlani tudom mindenkinek aki nem villogni akar, hanem 2-300 ezerből szeretne egy hétköznapi használatra való autót.Én az utolsó évben Németországba jártam vele rendszeresen, azt hiszem ez pont elég referencia a megbízhatóságáról.

Hibalista

- Eloszófedél, gyújtókábelköteg kb.6000Ft - Vezérlés 30000Ft munkadíjjal - Hűtő vízcsonkja elrepedt- hűtő csere.kb.25 000Ft - Öninditó tisztitás ,új bronzkefék.Kb.2500Ft - 2 féltengely csukló csere Kb.4500/db - Elosztó fedél Kb.1500Ft - Alsó gömbtámasz 2500Ft - Féktárcsa 4500/db - Bal első anlakemelő 4500Ft - Karosszéria javítás, anyaggal együtt!(2 küszöb,2 sárvédő javító iv) fényezés nélkül 80000Ft - Lambda szonda 3500Ft - Ezeken kívül természetesen rendszeres olaj, gyertya fékbetét,stb.csere. - Az olajcserét én csinálom 10000km-ként 4000Ft ból megvan szűrővel együtt. - Első fékbetét garnitúra max. 3000 Ft. - - Az alkatrészeket kedvezménnyel kapom, tahát az árak tájékoztató jellegűek.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős:-)Ill saját magam. Nagyon egyszerű, 30 éves Opel Kadett E technika.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (3) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra F 1.7 D Caravan Következő autója? Passat 1.9 Tdi kombi
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Nexia 1995

További ítéletek (125 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)