A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Leganza (1997-2002)

Leganza 2.0 CDX manuális váltó 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Komornyikok példaképe

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen nagyon jó autó. Hosszú utakon (I, DE, A, CZ) csak tankolni kellett, tette a maga dolgát mukkanás nélkül,mint egy ódivatú komornyik. Ülései roppant kényelmesek (deréktámasz!), hosszú utazás után is kipihenten keltem ki belölük. Mivel nem a tolvajok kedvence, így bárhol ott lehetett hagyni, volt úgy hogy elfelejtetettem lezárni, mégse tett bele senki semmit.
Hátránya: ld. szerviznél leírtakat + hátsó csomagtartó felerösítö karja mindkét oldalon belógott a csomagtérbe és néha az alatta található csomagokat megdolgozta, ill. emiatt lecsukáskor megállt félúton, átrendezésre kényszerítve. Amúgy a csomagtér mérete megfelelö (400 liter feletti)
Motorja csendes, összes kezelöszerve kézreállt, váltója hosszú utakon mindig megtalálta a megfelelö fokozatot. Úttartása tökéletes, rugózása lágy és közepes közötti.
Fogyasztása méretéhez képest kedvezö: autópályán 130-140 km mellett 7,5 -8 liter, télen városban max. 10 liter. Átlag: 8,5 liter.
A család nem igen akarta lecserélni, tulajdonképpen én sem tudom miért került rá sor, talán mert már 6 éves volt!?

Hibalista

- Garanciában megadta magát a generátor, kb 6.000 km. Daewoo-Korea/Közraktár u. (már nincs meg) bevontatott, szó nélkül csereautó biztosításával 1 nap alatt ingyen kicserélte.
- 60.000 km - vezérmülánc, láncfeszítö,vízpumpa csere+ éves szervíz: 200.000 Ft, - szerintem nem kellett, volna 90.000 ezernél is elég lett volna.
- Immobiliser gyakran akadozott. Többszöri próbálkozás után azonban - igaz, csak amikor ö akarta - akkor azért engedte beindítani a kocsit.
- Hátsó ülés feletti kapaszkodón található müanyag akasztó gagyi, rövid használat alatt javíthatatlanul kettétört. (u.ez igaz a 1998-as Nubiráéra is)
- Egyébként abszolút semmi probléma (2 db izzócsere 72.000 km alatt (Hátsó rendszámtábla világítás + 1 fényszóróizzó, amelyeket bármely enyhén fejlett autós egy kisiskolás biztonságával, saját maga bárhol két perc alatt el tud végezni.)
- (A bal oldali fényszóró izzócseréhez le kellett venni az ablakmosó folyadék tartályának bajonettzárral rögzített betöltöcsonkját, ami szerintem elviselhetö és ötletes tortúra)
- Utólag szerelt központi zár mechanikája (bal elsö ajtóban kétévente szétlazult.
- 5 évesen hátsó kipufogódob csere 30.000.-(a tetején rohadt szét!) és akkumulátor csere 9.000.-(mindkettö a korral járt, az utóbbit saját magam is meg tudtam csinálni.)

Ide hordtam szervizbe

Daewoo-Korea Bp. IX. ker. Közraktár u. (már megszünt)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 73000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Nubira 2.0 CDX Következő autója? Chevrolet Epica 2.0 D LT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Leganza 1997

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)