A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Sandero (2008-2012)

Sandero 1,4 MPI Laureate 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sandi, a hű társ

Szöveges ítélet

Rendkívül praktikus, biztonságos, gazdaságos, és szerintem még szép is.

Eleinte még kérdezgettek miatta, hogy de hát miért pont ilyet, ráadásul "Micsodaaa? Újonnan?"... de mostanra már olyannyira bizonyított, hogy pár év elteltével ezek már nem olyan kérdések, amik miatt magyarázkodni kellene. Mielőtt én és a bank közösen megvettük volna, az akkori Logan-ekről is többen mondták (70%-ban annak az alkatrészeiből áll ez is), hogy nincs rájuk semmi panasz: tulajdonképpen csak pitiáner dolgok miatt kerülnek szervízbe, és csak nagyon ritkán. Egyszerűek, mint a faék, de nagyszerűek.

Az első 120E km hamar belekerült, mert az első 3 - 3,5 évben elég nagy távolságból jártam be vele dolgozni, de meglepően alacsony, 5,5 - 5,8-as fogyasztással, és gyakorlatilag problémamentesen telt el ez az idő. Elég sokat járok vele rossz utakon is, így a gömbcsuklók kétszeri megkopása, de valószínűleg később a kuplung megroggyanása is ehhez köthető. Ezek mind olyan hibák voltak, amikkel jópár km-t még el lehetett utazgatni, de azért nem ártott a mihamarabbi szervíz. Autópályán is sokat járok vele, és abszolút megfelel az igényeimnek. Ismerni kell az autó határait, és ha lendületbe kerül, ott is remekül teljesít, de legalábbis egyáltalán nem engem kell letolni a belső sávból, ha oda merészkednék. Nagyon biztonságosnak is tartom a viszonylag magas üléspozíció, a jó körültekinthetőség miatt, és biztos vagyok benne, hogy nem véletlenül nem volt soha még egy koccanásom sem vele (kopp-kopp).

Az évek, a rossz utak, és a viszonylag sok megtett km ellenére sem menet közben, sem induláskor soha nem hagyott cserben. Egyetlen esetet kivéve, amikor napközben elindultam volna vele, és szinte már várhatóan az akksi halt meg 6 év után, de az kb. 1 órán belül megoldódott. Szokás azt is gondolni, hogy a Dacia-k biztosan nyekeregnek, csörögnek az utastérben. Ez egyáltalán nem állja meg a helyét, ugyanis minden stabilan a helyén van még ennyi km után is; nem zörög, nem csörög semmi. Bár a motor zaja kissé hallható a kezdetektől fogva, nincsenek vészes konstrukciós hibák. A legszembetűnőbb furcsaság talán csak az, hogy az első ablaktörlő lapátok szárai éppen hogy, de kihajtva hozzáérnek a motorháztető széléhez.

Bizton állíthatom, hogy ez az autó megfelelő kezekben bőven megéri az árát. Remélem, még jóideig lesz szerencsém problémamentesen használni.

Hibalista

- 2010 - Ékszíjfeszítő tárcsa (ezt egyébként is épp lecserélték volna a következő szervíz során), garanciálisan cserélve: 0 Ft. - 2011 - Kormány gömbcsuklók: főleg a baloldali eléggé lötyögős lett, így mindkettő cserélve, majd futómű beállítva: kb. 15E Ft. - 2012 - Középkonzol kapcsolóinak háttérvilágításából néhány már nem világít (azóta sem, szóval halogatom, hogy inkább majd ledes világítást kapnak): 0 Ft. - 2013 - A gömbcsuklók ismét cserére szorultak: kb. 15E Ft. - 2014 - Az autó eddigi életének egyetlen olyan esete, amikor nem tudtam elindulni vele: az akkumulátor a 6. évében elhalálozott: kb. 17E Ft. - 2014 - Kuplungcsere: a kuplungszerkezet külső gyűrűje megtört, és a repedésnél két fog befelé állt. Ettől még használható volt az autó, de nagyon nehéz volt váltani vele. A kuplungszett cseréje egy lent nem listázott márkaszervízben brutál drága lett volna (130+), de szerencsére olcsóbban megúsztam egy ismerős szerelőnél. Azóta is rendben van.

Ide hordtam szervizbe

Molnár-Molnár Kft. - Celldömölk

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 218000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Villanyos Dacia :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Sandero 2008 (2008)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)