A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Duster (2010)

Duster 1.6 16V 4x4 

Az ítélet értékelése
4,3(12 db)

Vissza a természetbe!

Szöveges ítélet

Na, még csak kétezer kilométer van benne, se hiba, a jövöre nézve bízom az egyszerüségében, mint a faék, a kettös ékezeteket azért írom röviddel, mert nem szeretnék kérdöjeleket látni a helyükön, mint a régebbi ítéleteimben, szóval a Duster, hát mit mondjak, egyszerü, de nem mint egy egyterü, inkább olyan terepjárósan, nekem megfelel, na jó, bevallom, szeretem, megyek vele árkon-bokron, újabb nyelvezetben tökön-babon át, csak a fényezését féltem, mintha valami plázaterepjáróm lenne, pedig de nem, mert ez magas, mindenütt elmegy, ahol el akarok menni, jó, nem vagyok egy sárdagasztó jellem, de a természetet természetemnél fogva kedvelem, arra is vettem, hogy legyen mivel kirándulni mennem, az asszonynak is megfelel, ötajtós, csomagtere úgy-ahogy, így aztán öt is rávettem, neki is tetszik és az a vicc, hogy, mint mások, akik már ültek benne, kényelmesebbnek érzik, mint a régi Grand Scenicünket, jók a fotelek, magasak, hátul nem kell az ajtóra lapulni, mint a három részre osztott, szük kis Renault ülésekben, persze a belsö szélesség kisebb, ha kívülröl többet is mutat, a csomagtér meg felényivel, így nem fog beleférni a biciklim vagy a sztenderd karácsonyfa egyben, de sebaj, kárpótol, hogy nem kell az önkormányzathoz kártérítésért mennem, a budapesti utcákon egyenes vonalban közlekedem, aki itt él, tudja ez mit jelent, az úthibákat soha többé nem kerülgetem, mint valami örült szlalomversenyen, téli gumit nem kell vennem, avval adják, jó, hópihe meg hegycsúcs nincs rajta, csak az M+S jel, de ide a rozsdás bököt, miért kellene alpin-gumi Budapesten, öszintén, arra a három és fél napra, mikor evvel egész évben mehetek, télen-nyáron, és nem kell átgumiznom és folyton kerekeket cserélnem, nem beszélve a kidobott pénzröl, ugyanis nálam hat év alatt nem kopik el a gumi, miközben a szaksajtó szerint ennyi idö alatt elöregszik, tehát mehet a levesbe mindkét szett, és lehet venni a következö két garnitúrát, hát nem, de tovább megyek, azok a sürü lamellás, speckó téli gumik hat év elött úgyis tönkremennek, egyszer-kétszer, elakadva valami rosszabb helyen, megpörgeti néha az ember, a lamellák letöredeznek, a vizsgabiztos meg csak csóválja az üstökét, mint üstökös a csóváját, na nehogy már a farok a kutyát, akkor inkább járok puhán, lábamat finoman ejtve a gázra, minden fékezésre vigyázva, ahogy a Renault-val is tettem, és itt jut eszembe menten, a fogyasztás kérdése, ami 8.5 vegyítve, ez szerintem 2.5-tel több, mintha dízellel kerregnék a csendben, felriasztva szomszédot és minden más védett állatot, direkt ezt a benzinest vettem, mert futásom kevéske, porlasztócsúcsot cserélni soha nem lesz kedvem, akkumulátor töltöttségét izgalommal lesni, izzítógyertya rendbe' van-e, ezeket örökre feledem, ha bánt a benzinár, a pótkerék helyére gáztartályt rittyentek, és jobban járok, mint a boldog dízelesek, egy szó mint száz, elégedett vagyok, pedig itt a Totalcaron ti azt írtátok, hogy aki teheti, ne ezt vegye, mert így-úgy a kis dízelke, jelentem, megvan az új öszvér, lóba oltott szamár, személyautóba oltott terepjáró, mint valaha a Niva, annak idején az is az elvárható minimumot tudta, de mára már nem lehet alternatva, se szervó, se klíma, ilyet nem vennék újonnan, a forgalom ritmusát se tartja, autópályán meg ki az az ártány, aki százharminccal hajtja?
Ha eszembe jut még valami, majd folytatom a szófonatom.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Tamás Autó, Vác, legalábbis a Renault-mat közmegelégedésre hozzájuk hordtam.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Grand Scenic 1.5 dCi Következő autója? Ez nagyon megfelel.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Duster 2010 (2010)

További ítéletek (29 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)