A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina (1969-2004)

1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina TLX 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Faxom GT

Szöveges ítélet

Ajándékba kaptam - hazahoztam. Beálltam a garázsba. Nem nyílt ki a csomagtartó. Reggel nem tudtam kiállni, nem indult. Beköpte valamelyik gyertyát, a két év alatt rájöttem, hogy mindig másikat. Ha nem jó helyre volt húzva a szívató akkor már csak akkor indult, ha kiszedtem mind a 4 gyertyát. Ha összeraktam és akkor sem találtam el a szívatot, akkor lemerült az akksi. Annyit használtam a szívatót, hogy letört a műszerfalról. Indulás előtt az ölembe vettem, és állítgattam.
A fék menet közben elkezdett fogni, beakadt a főfékhenger, vagy a 10. lett jó. A bontós próbák során a legtöbb még fékhatást sem produkált. Nem lehetett légteleníteni a féket, mert a légtelenítő csavarok ha valaki hozzájuk ért azonnal beleszakadtak.
A vízpumpát 2x-er kellett cserélni.
A váltókar menet közben leesett az útra. Azon kívül, hogy az anyósülésen ülőt mindig oldalba vágtam a váltókarral, még arra is figyelnem kellett, hogy melyik sebességhez kb hova lendítsem, mert a "hibát" iszonyatos recsegéssel honorálta.
Beázott, ez nem is jó szó vonzotta a vizet. Több literes tócsa alakult ki benne, jobban eláztam mintha motorral mentem volna. A csomagtartóból is vödörrel mertem. Az ablaktörlő nem törölt, hanem menet közben elrepült. Mire megtaláltam több autó is átment rajta. Ez még segített is neki, legalábbis nem lett rosszabb.
A váltó hátramenetben maradt, így kellett elmenni a szervizbe.
Minden olyan csavart elhagytam amit nem akartam leszedni. Magától lecsavarodtak. Amit meg le akartam szedni, azt csak flexxel tudtam.
Ennek az autónak hivatalosan is két színe volt. Nagyot néztek a műszaki vizsgán: hamuszürke és delfinkék. Azt mondták, hogy ilyen nincs válasszam ki az egyiket. Mondtam, hogy segítsenek, mert Nekem mindegy melyiket irják be. Nézték vagy 5-en a vizsgabiztossal, aztán beírták mind a kettőt. Attól függ honnan nézték, a két rendkívül matt szín váltakozott.
Az is kiderült mikor elromlott, hogy ifa ablaktörlő motor volt benne gyárilag, és trabant ablakmosómotor.
Havon egyáltalán nem tudtam vele közlekedni. Nem bírt kijönni a garázsból (kicsi emelkedő-hó)
Mikor defektet kaptam használtam a gyári emelőt. Felemelte aztán eltört a szerkezet és a kocsi alatt maradt. Hívtam 3 havert és gerendával elkezdtük megemelni. A terv az volt, hogy kivesszük alóla, csakhogy eltört a gerenda, és engem fültövön vágott. Az emelő megbillent és találkozott az első üléssel. Nem lyukadt át lemez csak lett egy 20 centis púp.
Menet közben a hátsó ablak beesett az ajtóba. -20 fokban kellett megtennem az 5 km-es utat, két gyerekkel. Az ajtó belseje széthullott, nem is tudtam megcsinálni többet jóra. Maradt egy két centis rés, ami menet közben 5 centisre tágult. Rengeteg vastag cellux tartotta valameddig.
Az autóval soha nem hagytuk el a várostáblát, mert nem mertük.
Lehetne ezt naphosszat sorolni, de hála az égnek leadtuk közösen a bontóba, és pezsgőt bontottunk.

Hibalista

- Minden.

Ide hordtam szervizbe

Senki nem vállalta a javítását, vagy csak horror áron. Így Én és egy barátom javította.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1986
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 72000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 120L Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (2.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969

További ítéletek (119 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)