A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (120 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
A Kárpátok Bosszúja
Városi forgalomban még mindig viszonylag gyors kanyarokat lehet vágni vele, bár én mára a féltengelyekkel való spórolás híve lettem. Arról nem beszélve, hogy a gép hajlamos a melegedésre: nem hiszem el, hogy Afrikában ugyanilyen hűtőrendszerű R12-esekkel taxiznak a beduinok harminc éve.
-
Dáko-román kontinuitás
"Ha szerencséjük van, ez az autó akár ötvenezer kilométert is kibír!," mosolygott az Adras Dacia-kereskedés [www.adras.ro] eladója, amikor az autóért mentünk Bukarestben. Körülnéztünk, esetleg nem valami használtautóról beszél-e, de nem: rendületlenül mosolyogva tartotta kezében legújabb cégautónk, egy Dacia 1310 Break Ci kulcsát.
-
Ilyen, ha a Dacia mer nagyot álmodni
Legnagyobb, legkényelmesebb és daciásan legdrágább modell a Bigster.
A típus népítéleteinek átlaga: 5,8
Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969
Dacia 1300, 1310, 1320, Liberta, Berlina 1969
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső