A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Csepel » D-344

Katonai 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Csókolom, Csepi bácsi!

Szöveges ítélet

Maga a kaland, Párizs-Dakar, Párizs-Peking élmények a Dunántúlon. (És valóban: az ötvenes évek elején, a tesztút során a gyár szakemberei az akkor még baráti Kínában felmentek vele Tibetig!!)
Amúgy meg egy időutazás a háború előtti évek technikai világába.
A műszaki részletek helyett pár érdekesség illusztrációnak: a lámpákat két marokra fogva kell beállítani. A motorháztetőt rugós kampók zárják. Ezekre figyelni kell, mert nagyobb sebességnél a tető felcsapódhat. A szélvédőablak felnyitató. Az index középen egy gomb, amit tekergetni kell. Az ülések epedásak. A motort csak úgy lehet leállítani, hogy az ember a lábával alulról vissszafele húzza a gázpedált. Télen a kartell alá lehet/kell tüzet rakni, hogy beinduljon. Felező, diffizár. Ha nehezen indul, egy csavarhúzóval rövidre kell zárni az indítómotort. Kétszer kell kupplungolni. Van kézigáz, ami egy fogasléc! De amúgy alapjáraton elmegy: a kapu előtt egyesbe váltasz, kiszállsz a lasssan döcögő autóból, kinyitod a kaput, megvárod míg magától bemegy, majd becsukod utána a kaput, visszaszállsz és beállsz vele a helyére. A kapaszkodóképessége legalább negyven fok. Terepen kettesben mindenütt sportosan, lendületből elmegy, de a kormányt nem szabad erősen megfogni, mert a hirtelen forgásoktól eltöri az ujjaidat. Könnyen szerelhető, minden elérhető rajta. Erre szükség is van, mert a magas életkor nem marad nyom nélkül: reumás, meszesedik, szürkehályog, prosztatagondok. Az edzettsége viszont megmaradt, tud tempót tartani és olyan folyókon is át lehet kelni vele, ahol a víz befolyik a fülkébe.
Egyszóval kiváló gép: ha kisebb lenne valamivel és nem Közép-Európában született volna, ő lenne a legenda, nem a Land Rover.

Hibalista

- Indítómotor, elektromos berendezések, differenciálmű

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1964
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? VW Bogár Következő autója? UAZ
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Csepel D-344

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)