A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xm (1989-2000)

Xm 2.1 TD 12V 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Szerettem és gyűlöltem egyszerre

Szöveges ítélet

Az autot 2003 decemberében vettem. Régi vágyam volt ez a tipus, bár többen megpróbáltak lebeszélni róla... nekik volt igazuk. Én a Bakonyban lakom az autót pedig Pécsen vettem. A hazaúton (kb 300 km) már kialakúlt bennem az a kettős érzés (ami mindvégig megmaratt), hogy imádom és gyűlölöm is egyben. Beleszerettem a formájába a kényelmébe, hogy a legmostohább útviszonyok között sem akatt el soha és minden hibája ellenére sem hagyott soha az út szélén. Eredetileg külföldi utakra vettem erre tökéletesen alkalmas volt 150-160-as utazótempót szépen tartotta. A megvételt követően folyamatosan jelentkeztek a leg változetosabb elektromos problémák bár a futóművezérlőn kívül ezek a működését nem befolyásolták, csak kellemetlenek voltak. A teljes futómű elektronikát cserélni kellett, mivel egy esti problémamentes hazaérkezést követően reggel sem futóműnyomás se kormányszervó se fék nem volt pedig a rendszer szivárgásmentes volt. Az autó teljesítménye autópályára megfelelő, ha nem kell visszaváltogatni de közúton ha egy emelkedő előtt nem tudtam lendületet venni felfelé csak cammogott. A 2,1-es TD motor ehez a súlyu kasznihoz egy kicsit kevés így országúton kicsit lehangoló volt vele közlekedni. Végül 2004-ben horvátországba utaztunk a feleségemmel, odafelé folyamatos zárlatok vízhőfok, olajnyomás, ABS, stb(ezt addigra már megszoktam) hazafelé azonban Zadar környékén leégett a generátor, ennek ellenére(igaz lámpa és minden elektromosság nélkül) haza tudtunk jönni vele... ezt nagyon becsülöm benne. Elegem lett igy másnap elvittem egy autokereskedő ismerősömnek és azonnal eladtam. Hál istennek nem buktam rajta.
Összegezve maga az autó egy élmény volt kár lett volna kihagynom, de soha tőbbet nem kéne.

Hibalista

- Futómű vezérlő elektronika - klíma - kormányszervó csöveinek többszöri cseréje - üzemanyag szivattyú - generátor

Ide hordtam szervizbe

autószerelő és elektronikai műszerész vagyok, így otthon javítottam( nagy kihívás)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 183000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? citroen bx Következő autója? renault 11 1.4TSE
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xm 1989

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)