A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Jumper (2006-2014)

Jumper 2,2HDI L2H1 100le 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Elaludt a motor vezérlő elektronika!

Szöveges ítélet

Az előző Jamperünk 400 000km felet volt az eladáskor egy torony csapágy csere történt más nem. Ezután Kia Pregio 200 000km hát arról lehetne mesélni (rengeteg hiba)!!! Új Jamper, szokatlan robosztus orrész. A fülkében rengeteg rekesz és jól funkcionáló kezelőszervek. Az ár és felszereltség miatt választottuk! A hibákról! Festés és az illesztések kifogásolhatóak ponthegesztések sorjásak, élesek. Az első ajtókat mai napig nem tudták beállítani úgy hogy a kasznival szépen síkban legyenek. Menet közben a toló ajtó zárja kipattan minden ok nélkül és nyitott ajtót jelez a műszerfalon, hetekbe telt mire rájöttünk és hónapokba mire beállították! Központi zár gondol egyet és vagy bezárni vagy kinyitni nem lehet az autót. Nagyon tetszik a külön nyitható raktér csak az a baj hogy a fülke fölé van rendelve. Ugyanis,ha kiszállás után pakolni akar a polgár akkor be kell zárni az autót és ki kell nyitni a hátulját. Így biztonságban lehet tudni a dolgainkat a fülkében. 30 000km-nél megdöglött az EGR szelep (szervíz mondatai: konstrukciós hiba, leállították a gyártását, nem lehet kapni, most fejlesztik, megvan rendelve!) hónapokig ezt halgattuk 100 000km-nél sikerült kicserélni garanciába! Roppant érdekes enyhén lassú a reagálás! Garanciában törekedni kell az eszköz gép megjavítására 15 napon belül ha mód van rá (Polgári törvénykönyv!!!!) 3000km-nél eltünt a motorból az olaj, motorhiba jelzés, olajnyomás jelző világít a műszerfalon, nívó pálca ellenőrzés három alkalommal sík terepen olaj sehol szervíznek telefon, válasz vigyem be. Elmentem a szervizbe kb 46 km. Csodák csodája meglett az olaj mire odaértem, nem is volt kellemetlen pedig tanum is volt rá. (Renault Master, barátom ugyanígy járt az első 3000km után). Az akkumulátor kikapcsolt gyujtás és bezárt autónál reggelre lemerült ,kb. 15C´ fokban ez már háromszor megtörtént. Következő lehetőség akkumulátor nem merül le de az autó nem indul pedig minden rendben müködik TRÉLER! Szerviz nem talált semmit vagy csak nem értenek hozzá ami tuti biztos, szerintük ELALUDT A MOTOR VEZÉRLŐ ELEKTRONOKA!!!! (Talán bulizott a hétvégén!?) másnap reggel indult rendesen. Hőfok állító gomb megvilágítása kontakthibás egy pofon és működik (Berlingó szintúgy hisz testvérek). Klímából elszököt a gáz nem találtak szivárgást szerintük kiszáradt a műanyag tömítés a kompresszorban. ÉRDEKES! (műanyag kiszárad) Újra töltötték másnap már nem hűtött de állítólag jól működik! Több száz kilómeteren keresztűl szivárgott a gázolaj a szűrőnél. Nem tudták megoldani egyszer csak magától megszünt. Fém vízcső tartó lemez eltört, meghegesztették. Csatlakozva az előttem szólókhoz a motor egyenetlenül jár mikor milyen kedve van, képes a legjobb pillanatban leállni. Klímával meg pláne. És hab a tortán közösnyomócső csere 110 000km-nél mert csak 600-800 bar-t engedélyezett alkalmanként az állítólagos 1600bar-ból! 100 le ből csak 50-60 le volt meg néha ehhez köze volt az EGR szelepnek is. Most 130 000km van benne egy év négy hónaposan és rengeteg hiba. Úgy kaki az egész ahogy van! Ja és megvigasztaltak hogy a EGR szelep 60 ezrenként meg fog dögleni!

Hibalista

- EGR szelep (értéke:79000.-), fém vízcső tartó eltört, klímagáz (13000.-), központi zár, oldalajtó illesztés, hőfok állító gomb megvilágítása kontakthibás, KÖZÖS NYOMÓCSŐ csere!!!!!! (értéke:130000.-), kb. a hatodik szoftver van benne,

Ide hordtam szervizbe

Hmv.hely Citroen

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Pregio,Jamper Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Jumper 2006 (2011)

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)