Néha átkozodtam, de végülis szeretem
Szöveges ítélet
Alapjában véve egy kényelmes,jól felszerelt gépkocsi.Én szeretem.A motor kifejezetten karaktertes,bár egy 30-40 lóval lehetne kondisabb.Belső kárpitozások,műanyagok nivosak,nem zajosak.Latinosan kényelmes és jó felszereltségü gépjármű.Ugyanakkor a vételár /KÖZEL 8 milló volt, némileg cicomázva az exlusive változat 2002-ben/és a mai árérték közötti több mint 5 millós különbség valamint a fesorolt hibák néha megingatnak!
Hibalista
- első elektromos állítható ülés garanciában csere,üzemanyagszűrőház csere 27ezerft,generátor javítás 76000ft,és a legsúlyosabb az alsó motorvédő dekli kikoptatta az olajteknőt 3500 km-el a 80000-es szakszervíznél végeztetett szervíz után,mindez külföldön!.Ott megragasztották a teknőt /110Euro.Kilometeróra egyszer csak azt mondta nem mutatok.Szakszervíz mondta volt:csak kpl műszerfal egységet lehet rendelni potom 140 ezerért.Bontóból ismerőseim segitségével használt műszerfal vásárolva és házi kivitelezésben CSAK a kmh kicserélve!Stabi gömbfej csere,cirka 27 ezer.Fékbetétek cseréje 30 ezer.Egy-egy 20 ezres szervíz 70-100 ezer ft.
Ide hordtam szervizbe
Citroen Pásztor
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
kisiparos
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 102000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 155 2,5TD | Következő autója? | C5 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |