A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1.6 HDI 110LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jól húz és városban szlalomozva se megy 7 fölé

Szöveges ítélet

7 évig hajtottam az autót, nagyon szerettem. Citroen Xsara 2- ről váltottam, 110 LE benzinről, 110 LE dízelre. Dimenzióugrás volt, nyomtam neki ahol csak lehetett. Az értékelésnél vedd figyelembe, hogy a 2005-ben kapható legmagasabb felszereltségű SX PLUS autóm volt, további feláras csomagokkal rendelve - csak navi és bőr nem volt benne, alacsonyabb felszereltségnél fapadosabb a középkonzol, az ülések és az anyaghasználat is.

Erő és fogyasztás
Elég nagy turbólyuk van, de 2000 körül már elkezd húzni, és egy 30-70 gyorsulás egész komoly élményt nyújt. Dinamikus, városban sok városi autót ott tud hagyni.
Mivel nagyon alacsony a fogyasztása, igazándiból soha nem néztem, városban végig szlalomozva, pályán 150-nel kb. 7,5 volt a vegyes fogyasztása.
130 autópályán 5,2 liter, 150 autópályán 7,2 tempomattal mindkettő. Ezt csak akkor fedeztem fel, mikor eladtam és a hirdetés kedvéért megnéztem, elképesztő, hogy 5,2-vel eljár. Mikor még új volt, kimentünk vele síelni a 8-ason Ausztriába, akkor 5.0 literrel csináltam meg az utat.

Kényelem és praktikum
Az ülései kifejezetten kényelmesek, már - már a prémiumokéhoz hasonló. Fekvőrendőrt nem nagyon érzi. A középső kartámasz nagyon jó, hogy van, praktikus, kényelmes. A lábnak külön emelvény van a középkonzol mellett, hogy autópályán ott tudd pihentetni a lábad. Az új kocsimban nincs, és nagyon hiányzik. Oldalt kis fakkok, jól lehet beléjük pakolni. A pohártartó pici, bizonytalan, nem igazán alkalmas nagyobb pohár tárolására - már egy mekis pohár is kiborul benne. Az enyémben bézs kárpit volt, ami nagyon széppé tette az autót.
Mindig felsőkategóriás gumik voltak rajta, talán ezért, talán a konstrukció miatt, de nagyon halk autó, 170-nél lehet elkezdeni hallani valamit.
Csomagtartó jól pakolható, egy 20kg bőrönd befér, és még kb. fele annyit lehet rápakolni.

Negatívumok
Az ereje jó volt, dinamikus, de egy idő után már picit többre vágytam. Ahol leginkább kijött a gyengesége az a 120-150, azaz pályán nehéz volt visszagyorsulni, ha valaki kijött elém 120-szal.
Nagyon szép a belső tere, szerethető, könnyű vezetni, kényelmes a váltó, jók az áttételek. Azonban nem egy sportautó élménye vezetni, teljesen francia az egész, ami sokakat zavarhat.
Ami még kényelmetlen, hogy a kocsi esik szét folyamatosan. A motortér védői széthullanak, csavarok eltűnnek, eltörnek a kupakok, elöregszenek a műanyagok. Általában nem drága, de utána kell menni, inkább bosszantó.

Hibalista

- ablakmosó motor 2x - kürt 100 000 km -nél - folyamatos kondenzvíz szivárgás a vezető lábánál. 2x javítva, de továbbra is folyt. - féknyereg 100 000 km körül - porlasztócsúcs 125 000 km-nél - limit funkció soha nem működött, már 38888km-nél sem, mikor megvettem - hegyen, hidegben SERVICE felirattal kiakadt a tempomat - hátsó lökhárító mindig lifegett picit, hiába javítottuk - középső könyöklő 2x, másodszorra nem is javítottuk, olyan drága - motortér nyitó műanyag elöregedett 100 000 km körül

Ide hordtam szervizbe

Citroen Pásztor

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Autórekord Zugló

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 38888
Megbízhatóság (10) Vezetett km 83000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? XSARA 2 1.6 benzin Következő autója? Antara 2.2 CDTI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)