A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C4 (2004-2010)

C4 1,6 SXPLUS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

jó mint a veszekdett fene

Szöveges ítélet

Igaziból még csak 3 hetes az autó, így csak a kezdeti tapasztalatokat tudom megosztani. Szerintem nagyon remek.A váltóval nekem egy szál gondom sem volt, nem kapcsolt mellé kényelmesen bevett mindent még forszírozottabb tempójú váltásoknál is, mondjuk összehaonlítási alap egy opel astra classic 1 és egy opel meriva. Az autó fékei hihetetlenül jók. A kormány is kell?en direkt és jól reagál az apróbb mozdulatokra is. Az 1,6 os benzinessel jól húz és tényleg azt érzi az ember h van benne er? b?ven. Hát igen amit az el?z? ítéletben olvastam azt az 1,6 os nem produkálja, gyönyör?en be van burkolva.Ilatosítóra ötlet: ne nyisd ki teljsen (I) wow mi?:) így már több mint 3 hete bírja. Az elektronikával eddig semmi baj nem volt a központizár csodásan zárja az ablakokat is. Amúgy nem tudom cd játszóval mi baja az uriembernek ha leállítom a motort még szép h leáll, nekem meg érdekesen sikerült gyújtásba tenni az autót és úgy tovább hallgatni, szóval ajánlott még némi gyakorlás:) de nekem ez nem tragédia mert többynire menetközben hallgatom a rádiót.A félórás lekapcsolás engem is idegesített de aztán rájöttem h nem is olyan hülye ötlet ez. Ami kicsit nem tetszik benne az acsomagtartó az az autó hátsó szélvéd?jének íve miatt valóba kissé sz?kre sikeredett. Az ülésekt?l nem estem kétségbe. 1 ez nem az az autó amiben hajtogatni szokás ?ket. Az ül?lapot egyébként pusztán azért tartja két kis rúd mert nemes egszer?séggel könnyen kivehet?ek (I). Nekem úgy tetszik ez az autó ahogy van. Az anyagok igényések a beltér remek, a hifi szépen szól, és minden jó helyen van. Egy hiányosság az talán h a rádió és cd között nem tudok váltani kormányról :(

Hibalista

- egyenl?re semmi kop 3x. azonban ha már van hely megjegyzem, hogy gyárilag adtak hozzá egy remek magyar gyártmányú elemlámpát, ami persze betojt és nem volt hajlandó világítani. Visszavittük kicserélni nem akartál, mert hogy gratis és nem fizettem érte semmit( benne volt 70 ezer ft os biztosági csomogban ez meg nem egyenl? 0 ft tal:S). Aztán valamit intéztek a WALLISnál és most egy bizonyos helyzetben világít lámpa remek mondhatni. Azért ebben a dologban van még mit fejl?dni a német vetélytársakhoz lásd BMW

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Classic 1 GL Következő autója? C5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C4 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (189 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)