A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » C1 (2005)

C1 1,0i X 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Törpike, a Gépsárkány

Szöveges ítélet

Kellemes kis gép. Egész jól el lehet benne férni, bár egy kis idő kell mire az ember megszokja, hogy hátra fordul, s vége is a kocsinak. Jó helyen van benne minden, bár egy kicsit zavaró, hogy az ülések oldaltartása 0-10 között valahol mínusz kettőnél van. Egy egy gumikoptatós kanyarban az utasoknak kemény dolguk van a fennmaradásért:) Motorjára, s a fogyasztásra nem lehet panasz (made by Toyota:). Ha szükség van rá; vissza kettő padlógáz, s máris felélénkül. A váltó egyaránt megfelelő, arra, ha az ember kellemesen, vagy kellemesen-tempósan akar közlekedni, de a kettő közt valahogy nincs átmenet. 1: 55 km/h 2: 110 km/h 3: 130 km/h 4: nem figyeltem(haladós tempónál gyakran kimarad) 5: 155 km/h tartósan, felette kifogy a szufla. Ha normális keretek közt autózunk: városban 60(4.ben) országút 100-110(5.ben) átlagban tényleg jól fogyaszt (5 liter benzin). Egyes előzéseknél nem érdemes visszaváltani, kellemesen megindul a gázpedál unszolására. Hangja jó (3 henger), bár nagyobb tempónál (130 fölött) érdemes egy kicsit bő lére ereszteni a rádiót. Hosszabb utakon (pl 300 kilóméterenként) érdemes egy kis frissítő sétát tenni ahol lehet, mert bár az úttartás szerintem példás, de ezt érezni is lehet. Fékjei jól teljesítenek, de megérződik, ha az ember megnyaggatja őket rendszeresen (gyors egymásutánjában nagy tempóról); a fogáspont kicsit elkúszik, de csak pont annyira mint egy francia autóban. Eddig még sikerült mindíg megállni, bár volt néhány necces helyzet, de a fékek ott vannak a szeren. Egyenesfutása a kocsinak jó. Ha nagyobb gépek mellett megyünk el (kamiont előzök 130-al), vagy valami rendesebb szél van; rendesen megcibálja a kicsikét, de nem vészes; még itt vagyok:)
Elég alacsonyra sikeredett a kocsi: vigyázni kell, ha négy megtermett emberrel próbálok padkára fel- le állni; vagy valami magasabb terepakadályon átmászni a géppel; de szerencsére csak hangot produkál, sérülést nem (nézettem már meg énis ilyedtségemben).

Összességében egy divatos, fiatalos, olcsó fenntartási költségakkel bíró remek kisautó, japán szívvel és precizitással.

Az utóbbi időben áldom az arcom, hogy ilyen takarékos gépet vettem; ilyen árak mellet...

2007.07.30:

Mostanában rendszeresen futja a hosszabb utakat: Siófok-Budapest-Debrecen-Budapest-Siófok, Siófok-Budapest-Kecskemét egyhuzamban, no persze pályán és egy nap alatt, de panasz az nincs, a hang változatlan, csak a fogyasztás egy kicsit furcsa, két fő + csomagok (120-130 tartósan) 5,6; egy fő (130-140 tartósan) 5,6-6,1. Ahhoz képest, ami volt: városon kívül (átlag 100) 5,6 , pályán 6,7 ; szépen lecsökkent. Kellett az a szép V-poweres béjáratás (első 15000 km-en)

Hibalista

- megvolt az első szervíz 26500 huf (tokkal vonóval) a második 23460 huf, s úgy tűnik még mindíg megbízható a toyota szív. Egyedül a távkapcsolóban ment ki az elem, s dobtam is egy hátast a cseréjénél: 6900 Ft. Szerintem ez egy kicsit sok egy csaffadt elemért, de 9 hónap alatt ennyi gond... ... belefér:)
- -2 helyzetjelző: 460 huf
- -1 ablaktörlő: 6700 huf
- menet közben kaptam egy tuti jó követ az első szélvédőre: vagy nagy szerencsém van, vagy jól megkonstruált az a teniszpályányi szélvédő, mert egy tojásnyi repedésen kívül, amit 5000 Ft ért javítottak, nem lett nagy gebasz (a csere 110 ezer finom bankó lett volna; sajnos nincs olcsó utángyártott)
-
- kopik a gumi ezerrel:)

Ide hordtam szervizbe

Citroen Király

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 36125
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5.5 l
Előző autója? Megane 1,4 classic 1/b Következő autója? valami nyomatékkirály TD :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën C1 2005 (2005 - 2012)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)