A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Bx (1982-1994)

Bx 1.4i 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Szürke ciklon

Szöveges ítélet

Két ax után valami nagyobbra vágytam. Régi vágyakozás volt a bx, 16 évvel korábban két bx is volt a családban és csak arra emlékszem, hogy imádtam őket, és a BX mint fogalom beleégett az agyamba, a kényelmével, nagyságával, és az akkor még gyerekfejjel bolondosnak és szórakoztatónak ható le-föl mozgásával;)
A jelölt autó 3 évet futott németországban, majd 16 évet volt egy idős tulajnál, innen került hozzám, 104.000 km-rel, 3 gyári kulccsal, szervizkönyvvel.
Kívül kb 2 elem volt fújva összvissz, belsőleg teljesen újszerű volt, a kárpiton sehol egy kopás, a műanyagokon semmi törés vagy fakulás. Minden elektromos kütyü hibátlanul működött benne, villanyablak, kpi zár, még a B oszlopon levő belsővilágítás-lámpák is hibátlanul működtek, mind a 4 ajtó nyitásánál hibátlanul érzékeltek. Karbantartott autó volt, 4-5 nap után se tette le a seggét. Motor safhauzen, ereje teljében volt, teljesen hihető volt az órában mutatott km szám.
Mindez 180.000 ezer forintba fájt. No comment;)

Hazafelé kigyulladt a vízhőmérséklet jelző, na mondom what the fuck?
Egy hőgomba csere megoldotta a problémát.
Ezután közvetlen a jobb első gólyaláb durrant el, trélerezni kellett, ez is meglett csinálva seperc alatt. Ezután következett 5 hónap gondtalan autózás, aminek csak az eladás vetett véget, anyagi okok miatt.

Imádtam, egyszerűen nem lehetett betelni vele. A bpi utakra én mindenkinek bx-et ajánlanék. Nem érzel se kátyút, se fekvő rendőrt, csak siklasz a flaszteron. Nagy autó, hátul is bőven ellehet terülni (illetve más szabadidős elfoglaltságot végezni), de a műanyag karosszéria elemeknek köszönhetően (géptető, csomagtartó) csak 950 kg az autó, a 75 lóerős kpi injektoros motorral fürgén szedi a lábát, ellenben mivel még korai konstrukció, ezért meglehetősen iszákos (1991-et írunk, citroenéknél kisebb fogyasztást érintő formázgatásokkal 20 éven keresztül (!) egészen 2011-ig foglalt helyet az autókban ez a teljesítményű 1.4-es motor).
A hidropneumatikus, állítható futóműnek köszönhetően olyan helyeken lehet átmenni az autóval ahol 8 milliós touareg-ek is épphogy eljárkálnak. Rekord egy kb 30 centis patka volt, megse kottyant az Öregnek;)

Megjelenése szélsőséges véleményeket alkot. Akinek nem tetszett, de ment vele azok közül is mindenki úgy szállt ki belőle, hogy ilyen kényelmet a 15 évvel fiatalabb új kocsija se tud nyújtani.
Barátnőmnek se tetszett, amikor megvettem, aztán kiakadt, hogy mégis hogy merészelem eladni;) Hát igen. A kényelemhez könnyű hozzászokni.

Hibalista

- hőgomba - jobb első gólyaláb - - írd és mondd: semmi más -

Ide hordtam szervizbe

csepelen józsikáék a hollandi úton

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 108000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? ax Következő autója? 106
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Bx 1982

További ítéletek (142 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)