A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Berlingo (1996-2007)

Berlingo 1,6HDI Multispace Plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kiváló szerszám!

Szöveges ítélet

Ez az ötödik autóm, az elôdei Renault 5, Audi 90, Rover 620 SDI, majd egy mondeo tdci rettenet volt...
Az eddigi autóim közül a Berlingot szeretem a legjobban.
Keveset fogyaszt (110-120 nál ritkán megyek gyorsabban), be lehet tartani a megengedett sebességeket, nem gáz vale 70-nel döcögni, de szépen megy 140-150-es tempóval is. kényelmes, minden belefér, az utastér tárolólehetôségei pedig szerintem egyedülállóak.
a 90 lovas hdi szépen megy, bôven elegendô. (a 130 lovas tdci után persze kicsit nyugisabb tempóra kellett váltani)

A gyári audiorendszer viccesen rossz, de erre már felkészültem a régebbi tesztekbôl, így amire átvehettem az új (bemutató) autót, már beszereztem az új hifi cuccot.
kár, hogy a kormány nem 4 irányban, hanem csak le-fel lehet állítani.


2011.01.01
még mindig nagyon szeretem, hibátlan járgány!
mivel még szeretném sokáig használni, meghosszabbíttattam a garnaciát 200.000km, vagy 5 év-ig. (150.000.-Ft)

2012.09.19
200.000 km az autóban, gyakorlatilag hibátlanul, még mindig szeretem. :-)
240.000 km az autóban, még mindig kiváló!
340.000 km az autóban, minden szuper, nem akar elromlani! Kopp kopp kopp

375.000 km az autóban, még mindig szuper, nagyon szeretem.
408000km. kiváló! megfordult a fejemben, hogy lecserélem, de nem fogom. Tökéletes, minden képzeletet felülmúlóan gazdaságos autó.
445000 km.még mindig kiváló!

Hibalista

- 60000 körül cicergett az EGR szelep, garanciában cserélték. - - 80000km körül lett egy kis hangja a vezérműszíjnak, garanciában cserélték a szíjat, görgőket, vízpumpát. - - 100000km első féktárcsák, betétekkel. a legolcsóbb neten rendelhető szettet vettem bele, kb 50 euro cakk-pakk, gondoltam majd nem bír majd 100.000-et mint a gyári, de nem baj... - most 200.000 van a gépben, most lesz másodszor lecserélve a féktárcsa a betétekkel!!! - - - eddig csak jelentéktelen apróságokat kellett javítani, mint pl turbo hőpajzsa repedt el, a légszűrő háza lötyögött, ilyesmik..(eddig gariban) - - most letelt a garancia, de remélem még jó darabig nyüstölhetem komoly gondok nélkül :-) - 200000 km féktárcsa, fékbetét, fékdob, fékpofa csere. - megint a legolcsóbb internetes alkatrész, mivel az előző mégis ugyanannyit kibírt, mint a gyári. - 230000 km-nél az egyik porlasztó tömítése kezdett kifújni, mind a 4 tömítés csere, anyag plusz munka 22000.-ft - 235000 km bekapcsoltam volna a klímát, de semmi... klímahűtő kilyukadt, gáz elment.. anyag plusz munka 53000 Ft - 260000 km kuplungbowden csere másodszor - 265000 km a hátsó kipufogódob tartója leszakadt a dobról... - 340000 km az első futóműalkatrész cseréje. 1 belső kormányösszekötő, plusz a kormánymű gumiharangjai. Alkatrész kb 10000 ft, munkadíj 25000 ft - A harmadik szett féktárcsa, fékbetét szett. Alkatrész 15000 ft, kicséltem én magam, kb fél órás munka. - 350000 km elfogytak a generátor szénkeféi, javítás kb 30000.-Ft - 370000 km hűtővíz hőmérséklet jeladó meghalt, 3000.- Ft, én magam kicseréltem 2 perc alatt - 374000 km most először megállt az autó. A nagynyomású szivattyún a nyomás jeladó szenzor elfáradt - kellemetlen volt, mert túlnyomást jelzett, a komputer letiltott. - alkartész+munka 41000.- Ft - - 408000km " nagyszervíz" vezérlés szett az összes görgővel, vízpumpával, hossubordás szíj szett az összes görgővel, generátor szabadonfutó, generátor forgórésu csere, 2 első stabilizátor csere, bal első rugó csere, olajteknő leszerelés, - mert a nívópálca vége letörött, és beleesett...új nívópálca, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő. mindenből jó minőségű alkatrész, cakk-pakk anyag+munka 139000.-Ft (baráti áron)

Ide hordtam szervizbe

Citroen Gerencsér Sopron - már bezárták, Honda-Citroen Szombathely

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Élő Pál sopron

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 445000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo TDCI Következő autója? mostanában nem fogom lecserélni
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Berlingo 1996 (1996 - 2007)

További ítéletek (155 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)