Ne vegyél francia autót
Szöveges ítélet
Szoval az auto szerintem szép kényelmes meg lehet szeretni mert kurva jol huz aza a 110 paci.
De mint minden jo Francia autot 40ezer kilométer után el kell adni,addig talán hiba mentesek,de onnantol RÉMÁLOM!LEHET SZERETNI A BERLINGOT 40EZER KILOMÉTERIG.!!
Hibalista
- Sziasztok háát hol is kezdejem: 50000km-nél leesettaz ékszij tárcsa csak ugy,aminek az ára kb 80000ft munkadijjal 1ütt 10000ft volt a szervizben aszt mondták hogy 40 50 ezer km-nél ez a csere esedékes.igy is lett 2 xer cserélték eszt még lenyeltem
- asztán kötelezö szerviz ugye mert az kell 1 uj autonál,olajcsere... leendedig és a szerelök az olajat közlik velem hogy az olaj tele van vas reszelékkel,ami a motor belselyéböl származik.
- 10ezer kmétert josoltak neki a szerelök ,aztán ugy is lett mert az auto 3000km után meg is adta magát,irány a márkaszerviz teljes motor felujjitás henger fej ,dugok, szelepek ,porlaszto,izzitó gyertyák üzemanyag adagolo rendszer csere!!! Ez poton 800ezer forint igy hasraütve a szerelök szerint,de mivel még volt rajta garancia igy csak 236ezr forintot kellett kifizetnem azért hogy tudjam használni azta roncsot.használtam még 30ezer kilométert panasz nélkül,na jo az állandoan magátol kiégö izzokrol és a müszerfalon az összes hibajelzö led állando világitását nem beleszámitva,30ezer kilométer után ujar megált az autom? meg usztam ujjabb porlaszto cserével 90ezr forint:!aztán onnantol kezdve az auto sokkal rosszabb lett mint eddig volt rendszeresen leált ,letiltott csak 50nel ment padlogázon 3 henegr segitségével a 4 hengrböl.
- Rendszeresen visszaengedi a gáz olajat,nem indul állando motor erö ingadozás! szoval szörnyü 1 auto.-
- De szo se rola amikor megy akkor nagyon huz!!!
- ja még a szervo szivattyum is rendszeresen eldurran akkora olaj tocsa áll már a házam elött ,hogy szerintem azt hiszik hogy 1 olaj kut van ott!!!
- A toloajtok nehez nyilnak csukodnak.a futomü kopog 30 ezer kilométerenként kell a futomünél stabilizátor rudakat cserélni amiböl van4 darabja 10ezer körül van darabja
- ja és a 3.fékszettet eszi meg a 160 ezer kilométer alatt., Régen volt 1 Opel Astrám 300ezr kilométert raktam bele
- és ugy adtam el hogy még a gyári fék szett volt benne!!Azért érzed a különbséget...Francia-Német.
-
- Ez már tényleg szörnyü! hogy 1 ekkora gyár hogyan tud ekkora pocsék autot kiadni.
- iszonyu senkinek nem ajánlom.
- kerüld messziröl az összes Francia autot.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | ASTRA | Következő autója? | CSAK NÉMET VAGY JAPÁN |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |