Használható gépezet, ami bírja a mindennapi b*sztatást
Szöveges ítélet
Az olajteknővel kínlódni kellett első olajcserénél picit, de ez nem a kocsi hibája, hanem az elozo szereloe.
Annyit már most össze tudok hasonlítani az 1.8D-hez képest (Partner: lomha kotla de végzi a dolgát), hogy ez jobban megy, jobb a nyomatékrugalmassága és nem 135, hanem 155 a vége - és ebben végre van szervó - nagyban könnyít a dolgokon.
Fogyasztásával nem dicsekszem, ez van (7-7,5L), 110 és 120 között járok vele legtöbbet. Utobbi idoben kicsit lejjebment miota beleraktam a Metabondot.
többen mondják hogy kicsi a belseje a magas és/vagy nagydarab emberek részére.
Én ezt vétóznám: én 190cm/120kg vagyok, s egyáltalán nem érzem magam szűkösen, a térdem sem akar leverni semmit, s a mellettem ülővel sem ér össze a vállunk. Ez egy olyan kocsi amiben én is eflérek rendesen.
Van térelválasztóm, gond nélkül be tudom úgy állítani az ülést hogy jó legyen, könnyen ki és beszállok, nem tartom kényelmetlennek sem.
Elhiszem hogy egy terepjáró vagy egy Expert/Jumpy nagyobb lenne, de az drágább is, s az én céljaimra ez is tokeletesen megfelel.
Ha nagy lapajstrici kollégáim azt mondják hogy ez egy kicsi autó, akkor üljenek be egy tizenéves Seat Ibizába - na az a kisautó (ilyen van mutternak, s egy igazi gyufásskatulya).
Napi minimum 100-120 km-t megyek vele az 51esen nem lassu tempóban, azt hittem a futómű jobban látja majd kárát, de nem birja rosszul - persze a féltengelyhiba meglepett, de mint kiderült nem volt benne zsír...
Accordhoz és ilyen autókhoz ne hasonlitsuk a menettulajdonságait kérem szépen (lsd. Partner népítéletek vmelyike).
Biztos azok kurva jól mennek, de közel sem az az árkategória, vegyük figyelembe!
Zavaro dolog még a menetlevél írása (hiába van magénszemély nevén), merthogy 2személyes kisteher, s 99%ban semmit nem hordok benne, csak munkaba jarok vele.
Hibalista
- olajteknőbe új menet: 600 ft
- adagolóból csöpögött hidegen a gázolaj - 24000 Ft csak
- annyit mondtam hogy szüntessék meg, de kicseréltek benne szinte mindent.
-
- gázolajszűrő ház:
- citroennál 35000 ft, peugeotnál 25000 ft. Egyértelmu volt a választás
-
- üzemanyag rendszer levegősödött: 2000Ftért 2 db gumigyűrű csere+tanktakaritas
-
- 1 db féltengely
-
- a többi fogyó-kopó alkatrész, meg a szükséges szervizek
-
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
dömsödi adagolós
ülj le 1es - inkabb nem fejtem ki miért
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
1, egy haverom s én segitek neki. Olcsó és eddig tök jó.
Bár futóműelemeket s olajat mindenki tud otthon cserélni.
2, dömsödi szerelő srác - nagyon frankó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 122000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Partner 1.8D | Következő autója? | nem tom |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |