A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » 2 Cv (1948-1990)

2 Cv 2CV6 Spécial 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Kacsuka, a bádogmadár

Szöveges ítélet

Két éve lettem igazán szerelmes a kacsába. Minden nap bújtam a használtautó oldalakat, újságokat, és csak kerestem a megfelelő kacsát.
Aztán most 2007 januárjában rátaláltam az igazira. Egy igen authentikus, kék színű, Spécial változatra. Jobbat nem is találhattam volna. Szerelem első látásra volt, mindenki azt mondja, hogy nagyon illik hozzám ez a kis gépmadár.
Szerencsésnek mondhatom magam, mert egy biztos előéletű, szerető kezek által rendszeresen karbantartott kacsa új és büszke tulajdonosa lehetek. Gyorsan lebeszéltük a tulajjal, hogy akkor mit, hogyan, merre, meddig...
2 hét múlva mentünk is érte Balatonszabadiba... Debrecenig kicsit hosszú út volt, de a kacsával ez egészen más. Nem néztem egyszer sem az órára, nem néztem a kilómétereket sem. Az úton mégjobban megszerettem, nagyon pontosan jár a motor, mindene majdnem tökéletesnek mondható. Azóta eltelt majdnem két hét, és egyre jobban szeretem.
Lenyűgöznek az egyszerű és mégis nagyon praktikus megoldások. Ha kivesszük az üléseket (a hátsót kézzel), akkor akár kiseperhetünk és fel is moshatunk benne. Takarítani azért mégsem teljesen egyszerű. 10 percenként 20 percre meg kell állni megköszönni a gratulációkat, 1-2 szót váltani a gratulálókkal, majd egy alapos körbemutogatás után, újra jöhet 10 perc munka.
De váltsunk most témát, jöjjenek a tulajdonságok!
Lenyűgöz a 29 lóerős 2 hengeres boxer motor mind teljesítményileg, mind hangilag. Frissen mért adat szerint 108-109 km/h a max sebesség, bár ha a motort megtisztítanánk, átnéznénk, kicsit megrenoválnánk, akkor biztos képes lenne még akár a 120-ra is.
Minden kezelőszerv kézre áll. Az index, a kapcsolók, a kürt, a sebváltó, és a többi.
Imádom a hátratekerhető tetőt. Nincs is jobb ettől. Ja és imádom az autómata Feltűnési Viszketegség Mentesítő (FVM) rendszert is :-)))
Most hirtelen csak ennyit tudtam írni, de még majd írok hozzá.

Hibalista

- Index, autórádió... Belső világítás, ködlámpa, tehát elektronika... Ebből is kiderül, hogy igazi Citroën tulajdonosa vagyok :-) Egyébként nem nagy valami javítani.

Ide hordtam szervizbe

Debrecenben van egy szerelő, egy ismerősünk, aki sajnos nem végzett valami fényes munkát...

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Most Böszörménybe fogom hordani, egy típustárshoz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60491
Megbízhatóság (8) Vezetett km 450
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Eladni? Soha! Majd lesz mellé másik... Úgyis tervezem egy bevásárlókocsi vételét :-))
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën 2 Cv 1948

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)