Drágán utazó
Szöveges ítélet
ez már a derrick lámpás volt, de még nem a padlóba hajtogatható üléses.
teljes gyári extrával vettem, szerettem az elektromos tolóajtót és csomagtérajtót, jó móka volt megállni bevásárlóközpont parkolójában és demonstrálni a motoros nyitást. nagy haszna, h már közelítve a kocsihoz, gombnyomás és kinyílt az ajtó, már csak pakolni kellett.
motorikusan nem vészes, de ne várjunk töle semmi extrát, alapjáraton hangos a motor.
fogyasztása 11 vagy ez fölött, köszönve a gyors autópályázásokhak. autópályán is elég halk, a méretéhez képest, autópálya tempónál viszont már nincs erős motorhang, elnyomja a szélzaj.
vezető helye tágas kényelmes, sok praktikus hellyel, de borzasztó anyagokkal.
a második üléssorban csak 2 külön ülés van, de hiába a felfelé és oldalra királyi hely, ha kuporogva lehet az ülésben ülni.
a leghátsó 3as pad, csak rövid útra, deréktörő pozicióban lehet benne ülni. csomagtér elég nagy.
télen gyorsan bemelegszik, köszönve a kiegészítő kályhának ami mellesleg büdös és hangos.
nyáron a nagy térrel már nem tud mit kezdeni a klíma, pedig az enyém ezüst ráadásul sötétített üveges.
lámpái kifejezettem jól világítanak.
hibák: a légzsákvisszajelző piktogram állandó társam volt a vezetésben, szembeszélben 140 fölött azonnal kivillant.
a felső konzolt eddig nem sikerült világítottá tenni, pedig azon vannak az ajtók nyitógombjai, este elsőre többször tévesztettem.
első kerekeket nagyon hamar elkoptatta.
az abs egyik szenzora is állandóan meghibásodott és természetesen csak télen, elég nyomasztó volt a hóban e nélkül menni, ráadásul ilyenkor a kipörgésgátló sem müködött. ezt néha sikerült megjavítani, de mindig visszatért a hiba pár hét után.
107k kmnél az autómata váltó kinyiffant, garanciában kicserélték, de 3 hétig állt a hunyadi útón, csereautó csak 5 napja járt, nevetséges, h egy fabiát ajánlottak fel helyette.
még nagyon súlyos hiba az erős olajfogyasztás, 20k szervíz után 2x 1 liter olajat kellett bele önteni a következő olajcseréig.
a számlák végösszege minden alkalommal 100k körül mozgott.
mindezt megunva, meg is rendeltem az smaxomat, sokkal olcsóbb, ráadásul a fenntartása is fel ennyibe kerül. igaz nincsenek elektromos tolóajtói, de sokkal dinamikusabb, biztonságosabb és új modellról lévén szó, modern minden szempontból.
Hibalista
- végül is semmit nem rontottak el, de a felső konzol világítását egyszer sem sikerült megcsinálni a 6 szervíz alatt
Ide hordtam szervizbe
első szervíz: Székesfehérvár Cons Alba
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Pappas/Bosch szervíz Bp Hunyadi u
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Voyager 3.8 V6 Aut 4x4 | Következő autója? | Ford SMAX 2.0 TDCi Titanium+sok extra |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |