A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Voyager (2000-2007)

Voyager 2.8 CRD Limited Aut Grand 

Az ítélet értékelése
3,4(7 db)

Drágán utazó

Szöveges ítélet

ez már a derrick lámpás volt, de még nem a padlóba hajtogatható üléses.
teljes gyári extrával vettem, szerettem az elektromos tolóajtót és csomagtérajtót, jó móka volt megállni bevásárlóközpont parkolójában és demonstrálni a motoros nyitást. nagy haszna, h már közelítve a kocsihoz, gombnyomás és kinyílt az ajtó, már csak pakolni kellett.
motorikusan nem vészes, de ne várjunk töle semmi extrát, alapjáraton hangos a motor.
fogyasztása 11 vagy ez fölött, köszönve a gyors autópályázásokhak. autópályán is elég halk, a méretéhez képest, autópálya tempónál viszont már nincs erős motorhang, elnyomja a szélzaj.
vezető helye tágas kényelmes, sok praktikus hellyel, de borzasztó anyagokkal.
a második üléssorban csak 2 külön ülés van, de hiába a felfelé és oldalra királyi hely, ha kuporogva lehet az ülésben ülni.
a leghátsó 3as pad, csak rövid útra, deréktörő pozicióban lehet benne ülni. csomagtér elég nagy.
télen gyorsan bemelegszik, köszönve a kiegészítő kályhának ami mellesleg büdös és hangos.
nyáron a nagy térrel már nem tud mit kezdeni a klíma, pedig az enyém ezüst ráadásul sötétített üveges.
lámpái kifejezettem jól világítanak.
hibák: a légzsákvisszajelző piktogram állandó társam volt a vezetésben, szembeszélben 140 fölött azonnal kivillant.
a felső konzolt eddig nem sikerült világítottá tenni, pedig azon vannak az ajtók nyitógombjai, este elsőre többször tévesztettem.
első kerekeket nagyon hamar elkoptatta.
az abs egyik szenzora is állandóan meghibásodott és természetesen csak télen, elég nyomasztó volt a hóban e nélkül menni, ráadásul ilyenkor a kipörgésgátló sem müködött. ezt néha sikerült megjavítani, de mindig visszatért a hiba pár hét után.
107k kmnél az autómata váltó kinyiffant, garanciában kicserélték, de 3 hétig állt a hunyadi útón, csereautó csak 5 napja járt, nevetséges, h egy fabiát ajánlottak fel helyette.
még nagyon súlyos hiba az erős olajfogyasztás, 20k szervíz után 2x 1 liter olajat kellett bele önteni a következő olajcseréig.
a számlák végösszege minden alkalommal 100k körül mozgott.
mindezt megunva, meg is rendeltem az smaxomat, sokkal olcsóbb, ráadásul a fenntartása is fel ennyibe kerül. igaz nincsenek elektromos tolóajtói, de sokkal dinamikusabb, biztonságosabb és új modellról lévén szó, modern minden szempontból.

Hibalista

- végül is semmit nem rontottak el, de a felső konzol világítását egyszer sem sikerült megcsinálni a 6 szervíz alatt

Ide hordtam szervizbe

első szervíz: Székesfehérvár Cons Alba

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Pappas/Bosch szervíz Bp Hunyadi u

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Voyager 3.8 V6 Aut 4x4 Következő autója? Ford SMAX 2.0 TDCi Titanium+sok extra
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Voyager 2000

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)