A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Voyager (2000-2007)

Voyager Grand Voyager SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alaptalan félelem...

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy ez nem is igazi amerikai, mint ahogy azt én is, meg sokan mások gondolják.

197000 kilométerrel vettem, egy kedves ismerősöm tanácsára. Mindenképp egy terhelhető, nagy utastérrel rendelkező autóra volt szükségünk, amiből nem kell kivenni minden egyes komolyabb pakolásnál az üléseket, csak be kell hajtogatni a padlóba. A Stow'N Go-nak hála ez tényleg csak néhány mozdulat.

Utastér: hatalmas! Vezetőülés (fotel) elektromosan állítható, köv. sorban két különálló -két karfás- fotel, a harmadik sor 1/3 - 2/3-ban nyitható, támlák dönthetők. Variálható, kényelmes. A kárpitokon nincs kopás, szakadás, beltéri műanyagok nem repedtek, jól bírják. A padlórekeszben, ha az ülés fent van rengeteg csomag elhelyezhető, a hátsó sor helyén szintén hatalmas, dupla babafürdető méretű poggyásztér. Becsukott ülésekkel, a raktér hossza, az első ülésig kb. 240cm, középen a két első ülés között 300cm. Nincs az a hétköznapi tárgy amit ne nyelne el gond nélkül. Ha mégis ennél hosszabb tárgyat szállítottam, -tetőcsomagtartó. Gyárilag 75 kg-ig terhelhető.

Motor: olasz! VM Motori, sok más autóban is volt,-van. 2800ccm, 150 turbo lóerő. Nem sok. Nekem elég, 4 fokozatú automata váltóval, gyakorlatilag addig gyorsul (mozdonyszerűen) amig a gázt nyomom, nem gyengül, nem fárad ki. Önsúlya 2,2t, szóval 0-100-at mérni teljesen fölösleges. De ezt nem is erre találták ki. Tempomattal, autópályán addig megy míg ki nem fogy az üzemanyag, tartja a tempót, stabil, tankszerű érzés kíséretében. Szervizelni nem nehéz, pár alkatrész kivételével minden hozzáférhető alulról vagy felülről. Magam cserélem az olajat, szűrőket, nemrég komplett futómű-szilent-gömbfej-kormányösszekötő-stabikar cserén esett át, váltóolajat is magam cseréltem, valamint a termosztátot (na az szopás!) 2x. Nagyszervizt szakember végezte, profin. Alkatrészárak átlagosak, minden kapható (amire eddig szükségem volt), szerencsére fődarabhoz nem kellett nyúlni. Állítólag a tartós, erőltetett magas fordulatot nem szereti ez a motor, azt kerülni kell!

Elektronika: BOSCH, Valeo! Minden tökéletesen működik, egyszer kellett biztosítékot cserélnem.

Fűtés/klíma: van benne egy kis kiegészítő fűtőkályha, átlagos téli hidegben általában pár km után már langyos levegőt fúj ami szépen fokozatosan melegszik. Egyébként automatikus üzemmódban hideg levegőt nem is enged be, csak késleltetve kezd fújni, amikor már langyos.
A nagy légköbméter ellenére, hátul is ugyanolyan meleg/hideg van mint elöl. Klímája jéghideg, nyáron ha sokáig tűző napon áll, kell 15-20 perc amig lehűti az utasteret. De utána már fázni lehet...

Több mint 100000 km-t mentem vele, SOHA nem hagyott ott, igaz meg is kap minden törődést.
Nincs agyonextrázva, viszont minden ami a vezetést kényelmesebbé teszi az megtalálható benne, 1000 km után, télen-nyáron úgy szállsz ki belőle, mintha csak a szomszéd kerületből indultál volna. Fantasztikusan kényelmes, dízel mivoltához képest csendes is. Simán elköltöztet, ha arra lenne szükség, max többször kell fordulnod:) Átlagosan 7,5 literrel járok, nagyrészt országúton ami szerintem nagyon jó.

Negatívumként talán azt említeném, hogy gyenge benne a gyári zene:), illetve elkelne egy 5. sebességfokozat. Akkor még kevesebbet fogyasztana.

Hibalista

- futómű szilentek, gömbfejek, összekötők- talán kissé alulméretezettek - termosztát - légzsák-szenzor

Ide hordtam szervizbe

AUTOHARD Kemény Gábor, Budapesten a Füredi utcában. Vérprofik és ritka rendesek. Ha Chryslered van vagy JEEP-ed vagy másmilyen amerikai- Őket ne hagyd ki.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 315000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 115000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Voyager
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Voyager 2000

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)