A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Sebring (2001-2006)

Sebring LE 2.0 16V DOHC 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Imádnivaló hajó

Szöveges ítélet

Fél éves jogsival,édesanyám SX4-e után ülhettem bele a Sebringembe,gyakorlatilag az első autóm.
2015 Júniusban hoztuk be a kicsikémet Németországból,annak is a legtávolabbi részéről.Lábon jött haza,gond nélkül megtette az 1300km-es utat.
Alkalmi vétel volt,egy szintén Chrysler fanatikus sráctól vettük,aki mindent megadott neki.Ő pedig még 2000km-el vásárolta a Chrysler-nél.

A kocsi mintha új lenne mind műszakilag,mind esztétikailag.Meg nem mondaná senki,hogy már 260ezret ment.Elöl-hátul a lökhárítókat még az eredeti,azonos színre festett csavar tartja,mégcsak nem is koccantak vele soha.

Belülről:egy álom az utastér,a plüss ülések és a kárpit csodálatos,a műanyagok a pletykákkal ellentétben nem csörögnek-zörögnek,és nem is repedeznek.Sok embertől hallom,hogy kínai hatása van,de nekem abszolut tetszik.Nagyon kényelmes,volán mögött a több száz km-es utak is észrevétlenül elrepülnek,derék és nyak nem áll be hosszabb vezetés után sem.Hátul 195cm-es ismerősöm is simán elfér,tényleg hatalmas a hely benne.Csomagtartóba 2ember kényelmesen be tud feküdni,ehhez nem fűznék semmit :D

Műszakilag patyolat az autó,váltó mint kés a vajba,nem túl kemény,viszont tű pontos,soha nem vált mellé.Az elpusztíthatatlan japán 2literes motor valószínüleg még 3x ennyi ideig teszi majd a dolgát,megfelelő szervíz mellett.Az a szóbeszéd viszont igaz,hogy nem egy versenyautó a Sebring ezzel az erőforrással.Szinte az 1.5-ös SX4 is pörgősebb,mint ez a lomha cirkáló.De nyilván nem is street racingre tervezték.Ami pedig ennek a motornak a dolga,azt tisztességesen csinálja,és még csinálni is fogja egy jó darabig.
Fogyasztása sem vészes,ahhoz képest hogy egy majdnem 1.7 tonnás járműről beszélünk.Tojással a lábam alatt vezetek,így olyan 6.5-7literrel mászkálok.Ha picit sportosabban,akkor 7.5.Egyszer amikor pont alig volt valami a tankban,akkor gurulgatással,lendületből autózással sikerült 5.9-et mennem,ez még azóta is meglep néha :D

Persze azért voltak/vannak kisebb-nagyobb hibái is.Még a gyári kuplungal vettük,ami már rég megéredt a cserére.Nem kezdtük el egyenként foltozgatni,kapott egy új kuplungszettet,így tényleg újautó-feeling van.Ez volt az egyetlen fájdalmasabb kiadás(a papírozás után).És most az idegesítőbb,amcsi hibák:csomagtartó teleszkópjai szokás szerint rosszak,kézzel kell tartani ha ott van dolga az embernek.Első helyzetjelző nem égett,ezt egy fél napos meló volt orvosolni,mert úgy be van dolgozva a lámpa a szerkezetbe.Fűtés jelenleg se megy,mert még kuplungcserénél ugye le lett kötve az akksiról az autó,a hőfokszabályzó pedig nem bovdenes,hanem elektromos,és újra kéne tanítani a szabályzó motorokat.Ezzel nem is lenne így gond,csak szét kell bontani hozzá az egész műszerfalat.Ha elkezdjük,egyúttal a félig kiégett műszerfalvilágítást is cseréltetem majd.Stabilizátor pálcákat is azonnal cseréltük a kuplungozásnál,ugye ezek azok a kis alkatrészek,ami miatt mindegy egyes Chrysler futóműve kopog.Kíváncsi vagyok meddig bírják az újak a jó magyar utakon.Dícséretes viszont,hogy az antenna ki-be mozgató mechanikája még mindig működik,ez nem nagyon jellemző.Kipufogó lyukas,és az is marad egy darabig,nem nagyon izgat.

Összegezve,idáig életem legjobb döntése volt,hogy nem hagytam magam rábeszélni a 316-os BMW-re és társaira,hanem tartottam magam a Chrysler logóhoz.Gyakorlatilag ilyen autókban nőttem fel,azóta szerelmes vagyok a márkába.
Tévhittel ellentétben nem eszi le az ember nadrágját,nagyon megbízható(az elektronika azért néha huncutkodik),otthagyni nem fog sehol.Valóban lomha,aki azért szeret előzgetni,az 2.7V6-al vegye.A "gettó"-s LE felszereltség is gyönyörű,nekem konkrétan jobban is tetszik,mint a bőr,bár takarítani nehezebb.
És persze az érzés,hogy az ember Chryslerben ül.Sokkal drágább autónak nézik,mindig nagyokat pislognak mikor elárulom valójában mennyibe is került.Tetszik,hogy van tekintélye az utakon.Anno a Suzukival úgy kellett harcolni hogy beengedjenek,most meg még szinte ők kérnek elnézést,hogy ott vannak.Ezen kívül elég ritka autó,mindenhol megnézik.Nem egy akárhanyadik vérestorkú BMW,vagy olajkályha TDI.

Hibalista

- Kuplung-130e Ft
- Stabilizátor pálcák-kb 8e Ft

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 255000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? SX4 Következő autója? Chrysler 200
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Sebring 2001

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)