A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Pt Cruiser (2000)

Pt Cruiser 2.2 CRD (150 LE) 

Az ítélet értékelése
1,9(13 db)

Perverz Exhibicioniznushoz

Szöveges ítélet

Először a pozitívumok:

Ez már nem a régi- első szériás olasz 121 LE-s dízel, hanem "A" 2,2 L-es (2148 cm3) Mercedes Turbó Dízel motor (itt CRD-nek hívták, a Mercihez képest 7 LE plusz) gyárilag 150 LE (110 kW) 300 Nm nyomaték, normál vezetési stílussal 6,4 L / vegyes fogyasztás...egyszerűen fenomenális, imádom.

Húz, mint egy mozdony.

Megjelenése csillagos 5-ös, mindenhol megbámultak vele, nem csak Magyarországon, de itt Nürnbergben szintúgy. (gyári full króm csomag)

Gyári "papír szerinti" végsebessége: 184 km/h
(gyorsulása bekapcsolt menetstabilizátorral: 1: 30 km/h-ig, 2: 75 km/h -ig, 3: 115 km/h-ig, 4: 160 km/h-ig, 5: 195 km/h)

Aztán kapott egy "kis" chip tuningot, ~190 LE, ~400 Nm, fogyasztása 6,9 L/ 100km lett, végsebessége: 215 km/h - körül. Új gyorsulási adatait azzal kezdeném, hogy piros lámpánál, álló helyzetben, meredek emelkedőn egy Chrisler Crossfire powerkodott... az emelkedő végére csak egy kis egyre távolodó folt lett a visszapillantó tükörben...

Németországban ugyebár sebességkorlátozás híján autópályán haza-felé (Magyarország), illetve vissza utamon átlagosan 1 -max. 2 db autó elől megyek ki a külső sávba (pölö.: BMW M5, Porsche 911, Audi S6, stb., a tiszteletet meg kell adni ugyebár...) de az összes többi (több száz autó egy-egy út alkalmával) menekül ki előlem a külső sávokba, mikor meglátják, hogy ez a fekete metál+króm ágyúgolyó 200 km/h körül egyre közeledik... :)


Hibák, hiányosságok:

A hátsó, pluszban felszerelt tető-farok (leszorító) spoiler nélkül nagy sebességű íveken illetve kanyarokban szeretett beinogni a magas építése miatt. (a hátulja terhelés hiányában -csomagok -utasok nélkül kb.: 170 cm magas)

Hiányzik a 6-ik sebességfokozat.

A váltója nem éppen a legprecízebb...

Hibalista

- Szoftverhibásan vettem itt Németországban - Bayern(az immobiliser nem mindig oldott, ki) emiatt, nem mindig adott gyújtást; megoldás: Mercedes márkaszerviz problémafeltárás - Software Update kb.: 1óra alatt 99 € + ÁfA (119 €) - - típushiba a kézifék gyenge mivoltja új fékekkel is nagyon meredek emelkedőn egyszerűen muszály sebességben hagyni, mert elgurul.. - - manuális klíma - berendezés nem kapcsolt be a klímakompresszor túlnyomást jelzett az egyik szenzor (16 Bar töltőnyomást a tényleges 6,2 Bar helyett) szenzorcsere, nyomáspróba, klímagáz -feltöltés ... munkaidő 1 nap: 149 € + Áfa (19%)

Ide hordtam szervizbe

Erlangen (Mercedes Service) Bayern Németország

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Opel Astra (G) 1,7 TD Következő autója? Caliber
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Pt Cruiser 2000 (2000)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)