Perverz Exhibicioniznushoz
Szöveges ítélet
Először a pozitívumok:
Ez már nem a régi- első szériás olasz 121 LE-s dízel, hanem "A" 2,2 L-es (2148 cm3) Mercedes Turbó Dízel motor (itt CRD-nek hívták, a Mercihez képest 7 LE plusz) gyárilag 150 LE (110 kW) 300 Nm nyomaték, normál vezetési stílussal 6,4 L / vegyes fogyasztás...egyszerűen fenomenális, imádom.
Húz, mint egy mozdony.
Megjelenése csillagos 5-ös, mindenhol megbámultak vele, nem csak Magyarországon, de itt Nürnbergben szintúgy. (gyári full króm csomag)
Gyári "papír szerinti" végsebessége: 184 km/h
(gyorsulása bekapcsolt menetstabilizátorral: 1: 30 km/h-ig, 2: 75 km/h -ig, 3: 115 km/h-ig, 4: 160 km/h-ig, 5: 195 km/h)
Aztán kapott egy "kis" chip tuningot, ~190 LE, ~400 Nm, fogyasztása 6,9 L/ 100km lett, végsebessége: 215 km/h - körül. Új gyorsulási adatait azzal kezdeném, hogy piros lámpánál, álló helyzetben, meredek emelkedőn egy Chrisler Crossfire powerkodott... az emelkedő végére csak egy kis egyre távolodó folt lett a visszapillantó tükörben...
Németországban ugyebár sebességkorlátozás híján autópályán haza-felé (Magyarország), illetve vissza utamon átlagosan 1 -max. 2 db autó elől megyek ki a külső sávba (pölö.: BMW M5, Porsche 911, Audi S6, stb., a tiszteletet meg kell adni ugyebár...) de az összes többi (több száz autó egy-egy út alkalmával) menekül ki előlem a külső sávokba, mikor meglátják, hogy ez a fekete metál+króm ágyúgolyó 200 km/h körül egyre közeledik... :)
Hibák, hiányosságok:
A hátsó, pluszban felszerelt tető-farok (leszorító) spoiler nélkül nagy sebességű íveken illetve kanyarokban szeretett beinogni a magas építése miatt. (a hátulja terhelés hiányában -csomagok -utasok nélkül kb.: 170 cm magas)
Hiányzik a 6-ik sebességfokozat.
A váltója nem éppen a legprecízebb...
Hibalista
- Szoftverhibásan vettem itt Németországban - Bayern(az immobiliser nem mindig oldott, ki) emiatt, nem mindig adott gyújtást; megoldás: Mercedes márkaszerviz problémafeltárás - Software Update kb.: 1óra alatt 99 € + ÁfA (119 €) - - típushiba a kézifék gyenge mivoltja új fékekkel is nagyon meredek emelkedőn egyszerűen muszály sebességben hagyni, mert elgurul.. - - manuális klíma - berendezés nem kapcsolt be a klímakompresszor túlnyomást jelzett az egyik szenzor (16 Bar töltőnyomást a tényleges 6,2 Bar helyett) szenzorcsere, nyomáspróba, klímagáz -feltöltés ... munkaidő 1 nap: 149 € + Áfa (19%)
Ide hordtam szervizbe
Erlangen (Mercedes Service) Bayern Németország
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Opel Astra (G) 1,7 TD | Következő autója? | Caliber |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |