A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Chrysler » Pt Cruiser (2000)

Pt Cruiser 2.0 140 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy darab amerika :)

Szöveges ítélet

Pt Cruiser, nem mondod? :)
Mivel svájcban élek (tengetem napjaim) szeretném leszögezni az autok itt relatív sokkal jobb állapotban vannak mint másutt, tekintve hogy itt végeznek útfelújításokat és az emberek ha rossz a kocsi elviszik a szervizbe. Amikor a munkahelyemnél láttam ezt az autót, mondtam magamba " na te is de szépre sikeredtél"...rá 4 hónapra már benne ültem. A választás azért esett rá mert volt egy keret és olyan kocsit akartam amin van min 1,5 év műszaki. Itt nagyon szigorú a műszaki vizsga, kvázi amin van az már annyira szar nem lehet. Persze ettől a kocsi váltoja vagy hogy kopott a motor még könnyen megeshet, de a futómű 90% kell legyen. Szóval megvettem, elhoztam, örült a szám :) Az első hiba ami szembe jött az hogy a műszerfal világitás meghalt. Semmi gond youtube ra fel video megnéz , alkatrész 300 ft, csere kész. Haza utaztam vele magyarországra. Kb 500 km után a bűvős Bim Bam hang megszolalt. Leízzadtam, család hátul+kutya, tele csomaggal. Nézegetem a motorteret, akksi saru le hátha megjavul. Semmi ugyan ugy megy a Bim Bam hibajelző hang kb 30mp ként. Taliztam egy pacákkal a balcsin, pont nézegette a kocsimat. Kiderült Ő is fan. Mondom neki a hibát, mosolyog egyet, azt mondja ez tipus hiba nincs semmi baja a kocsinak az ővé is csinálja. Később neten láttam hogy ezt ugy hivják Para Bim Bam:) Mondom magamba kurva jó :)

Szóval itthon szerviz, olaj, hátsó kipuff, gyertya kábel, fék. Autó pacek nyomulhatunk. Észre vettem hogy ha megy a klima akkor rángat a kocsi mintha kihagyna. Később kiderült a vezérlés egy foggal arréb volt rakva( az idióta szerb akitől vettem valami nagyeszű honfitársával szerelgette). Vezérlés cserénél vettük észre, utánna hibátlan lett. 1 évvel rá hogy megvolt kb 200 ezer km -nél elkezdte enni a vízet. Néha fogyott néha nem. Reméltem nem lesz hengerfejes mert azt nagyon nem szerettem volna. Kicseréltem rajta hűtőkupakot, termosztát, hőfok szenzor. Jobb lett de csak ideig óráig. Készültem ismét budapestre 1200 km, mondom csak kibirja ezt a bevetést még. Mások mondták hogy ez kockázatos játék, de bevállaltam. Az út kb 16 órásra sikeredett mivel több dugó is bejátszott. Végül Budaőrs után a bevezetőn felszökött a víz, mint a szamuráj vérnyomása. Félre áll, megnéz. Leveszem a kupakot csont ures a termosztátnál :( Na mondom korrekt. Vártam 1 órát kihűlt, elkezdtem visszatöltögetni, de nem nagyon akarta nyelni. Bele raktam kb 3 litert a 7,5 helyett. Motorház lecsap, indulás már csak 10 km. Haza értem, kipakol, másnap szervíz 2 percel a szervíz elött forr a motor megint. Leparkolok a szerelőhöz, megnézi. Sajna henger fej...lefehérdek. Na mondom ez min 120 ezer alsó hangon. Nem sokat tévedtem, hűtőcserével 150ezer lett. 3 hétig dekkoltam budapesten mire kész lett. A Emlil Frey-nél azt mondták amikor vettem hozzá henegrfej tömítést hogy 200 ezernél biza megadja magát. Mondom ez van. Azóta volt még egy hütő csere, mert az előző gyári hibás volt.

Most jöjjön a pozítiv része. A kocsit megnézik mindenhol tekintve hogy peres gumik 18 colos felnin vannak rajta és a verda fekete sötétített. A csomagtér variálhatósága tényleg komoly. relatíve jol megy ezzel a 140 Le, el se tudom kébzelni milyen lehet az 1,6 motor. Robosztus és jól tapad a nagy felnivel. Fogyasztás 10 liter, mindegy hogy klima vagy anélkül tolod vagy autópály ill város. Mindig 10 liter. A hengerfejes dolgot leszámítva nem hagytott cserebe és megbízható kis dög. Hosszú utra nekem az ülés nem túl kényelmes de a városba elmegy. Az alkatrész árak kb Opel kategoria, de van egy két speckos cucc ami horror szó szerint főleg a Mopar . Ajánlom az Ebay-t aki ilyen autót vesz.

Összegezve: Ennyi pénzért szerintem megéri ez a kocsi, főleg 2. autónak. 15 éves kocsitól azé hibátlan állapotot ne várjatok, de mint mondtam ez a hengerfej volt a legdurvább. Jó tanács az automatát kerüljétek mert az nem lett a legjobb.
2002 után már állitólag nincs a Para Bim Bam hang se.
Benzin forever :)

Hibalista

- Hengerfej összes tömítéssel+ felújítás, Hűtő 2x ( az első gyári hibás volt és 1 évig jártam vele úgy hogy szívárgott), lengőkar szilentek, fék elől hátul+ tárcsa,váltó bowden szerkezetben lévő gumi szilentek, gyertya kábel, lamdaszonda, hátsó kipuffogó dob,axiál csukló, felső gömbfej, ablak és tükőr fűtés modul, hátsó ablak törlő motor, vezérlés szett, klima motor áram csati kábel, féltengely porvédő kiszakadt, vezető ülés rugó elszakadt, hőgomba, hőfok szenzor.

Ide hordtam szervizbe

4. kerület Kiss Ernő utca BM Direkt 15 éve viszem az autoimat hozzá, mindig összehozza. Rendes gyerek ez a Tibi :)

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Egy barát itt svájcba

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Ls 460 vagy Rx 450h
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Chrysler Pt Cruiser 2000 (2000)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)