V6 Cabrio = tető nincs, gurgula van!
Szöveges ítélet
Frissítem a posztot:
Egyre több és egyre jobb tapasztalatok: Relatíve merev kaszni - nincs ugye bevásárlókosár-fül, mégsem "szellemképes" :-) a középső tükör.
Tényleg full extra: tempomat, el. ülés, follow-me-home pislogós fényszórók, bőr mindenhol [éget is, mint a rosseb, ha napsütésben klottgatyában ráülsz...], stb. (1992-t írunk!) Nos, SIBEDA, az nincs.
Bár tavaly úgy tűnt, nyalogatja a motorolajat, de ezt hamar megoldottuk főtengelyszimering-cserével. Benzinfogyasztás elmegy (egyébként kit érdekel?? élményautó, kéremszépen): KRÚZING üzemmódban (80-110 km/h) 8 liter sztenderd. Autópálya meg város tök élménytelen, ezért hanyagolandó, olyankor 10-14 liter is elfogy. Hálából gyönyőrűen morog a motor is, kipufogó is. Bár anti-amcsi felépítésű (elsőkerékhajtás, keresztbe blokk a Mitsubishitől, alulkormányzott), de a 145 LE ha hátul lenne, sem avatna driftbajnokká...
120 km/h körül sem zavaró a szél leengedett tetővel, és fantasztikus érzés a teljes fény-erdőmezőillat-stb. áradata. Ebből már ilyenkor persze a hátul ülő utasok nem sokat élveznek, hiszen a hosszabb hajúak a szélcibálta hajzatuktól úgysem látnak semmit, és a puhára hangolt futómű imbolygása és a kizárólagos derékövek kevés bizalmat ébresztő marasztalóereje miatt úgyis azzal szöszölnek majd, hogy az ülésben maradjanak és várják a lassabb tempót...
Csomagtartó jó nagy, ehhez jó nagy mértékben hozzájárul a pótkerék hiánya. Váltó vajpuha, régimódi lévén álló helyzetben (D-ben) kúszik, hozzásegítve ezzel a falábú alkalmi sofőröket is az emelkedőn indulás sikeréhez. Egyébként elektronikus vezérlésű 4gangos a váltó, amcsi módra csak 80km/h körül reteszel, alatta folyton szlippel (nesze neked, városi fogyasztás...)
A váltóolaj csere kalandos volt, merthogy egyetlen nagy gyártónak sem volt ehhez olaja. Télleg. Csak utántöltésre. Fórumról kiderült, hogy mivel Mitsu váltó (Chrysler-Mitsu házasság miatt), ezért speciális, KOREAI finomítású és adalékolású olaj kell bele. Írták, menjek Pappashoz (akkoriban a Chrysler-Merci házasság miatt), ott van. Ja, csak a neten is volt, Pennzoil és 2500-ért 7000 helyett (literje). Kapott természetesen még egy szűrőt+tömítést is. N.B.: azóta a Fiattal feküdt össze a Chrysler. :-) O, tempora, o mores...
Mindennapi közlekedésre alkalmatlan belvárosi viszonyok között: hosszú, mint egy vonatfütty, és egy csulkósbuszéval vetekszik a fordulási körátmérője. És mivel klíma nincs benne, nyáron 40 fokban csukott tetővel megsülök, nyitott tetővel meg megsülök!!
Összességében az autó ár/fíling aránya zseniális (ár: mobile.de), alkatrészei vicces árúak (ár: ebay.de). Egy közepes laptop áráért kár lett volna egy ilyet kihagynom!
Hibalista
- BH kisablak motorja, elektromos tetőmotor szénkefék. - BH kisablak megint. -
Ide hordtam szervizbe
T&T Autó Coop Bp 1163
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
AutoBinck Budapest XVIII. Méta utca
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 225000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 145 | Következő autója? | Pontiac Firebird V8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |